Interessepeiling: Verstevigingsbrug achter in de Estate

Gestart door irian paul, 27-12-2012 21:11:48

Vorige topic - Volgende topic

arie1965

ik vind de stickers prima wil er wel een op de sedan ;D
The European Volvo forum

BBS

Dat gehuil over een sticker...  ::) Draai hem om .... Tenslotte komt er toch een bodemplaat overheen
En dan erbij ik vind het wel grappig, maar eigenlijk zou er dan nog op moeten staan " Limited Edition" ;)
Volvoloos....

irian paul

Citaat van: BBS op 27-01-2013 20:16:39
Dat gehuil over een sticker...  ::) Draai hem om .... Tenslotte komt er toch een bodemplaat overheen
En dan erbij ik vind het wel grappig, maar eigenlijk zou er dan nog op moeten staan " Limited Edition" ;)

omdraaien? pas maar op 1 manier.....haha

Arie T5R

TonV70R

Zojuist terug van Irian en heb de verstevigingsbrug opgehaald.
Irian had de sticker al verwijderd voor mij, dus helemaal voor elkaar.:eusa_clap:
Het laswerk ziet er netjes uit en de coating ziet er ook goed uit (ik heb wel eens anders gezien). Kortom gewoon een mooie groepsbuy en een super actie wat mij betreft.

En over de sticker, ik ben niet zo van de stickers, dus wou hem daarom er liever niet op hebben, ieder zijn smaak lijkt me zo
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

arie1965

Kijk dat mag ik graag horen  ;D
Ik zal morgen de straler en de poedercoater een lekkere snack presenteren.(hebben ze wel verdiend)
En mezelf ook natuurlijk voor het laswerk :P
The European Volvo forum

sven0503

Ook hier zit ie er inmiddels in,

Wat een fijne verrassing hoe het rijgedrag is verbeterd.
Veel strakker geworden, heb ineens 't gevoel dat er ook nog een achterkant aan de wagen zit :)

Mooie actie geweest jongens  :eusa_clap:

volvobug

Zo, ik heb de eerste 250 km met brug erop zitten.  Geen gebruikelijke rammel of kraak meer achterin. En in mijn testbocht, de afrit Oosterbeek A12, overtuigd geraakt van de verbetering in de wegligging. Zoals razorx al beschreef, vooral van invloed op hoe je de bocht door en uit komt.

Ook ik ben blij  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arie1965

Had de sticker nog invloed met meer naar links hellen  ;D
The European Volvo forum

Sbv

Zijn de  verstevigingsbruggen al op de post gedaan eigenlijk ?

volvobug

Citaat van: arie1965 op 28-01-2013 21:46:20
Had de sticker nog invloed met meer naar links hellen  ;D
Nee, was er op voorbereid en heb mijn laptoptas achter de passagiersstoel gezet.  :eusa_whistle: ;D

Hiker

Citaat van: irian paul op 27-01-2013 20:03:28
Mijn bedoeling was om een subtiele kleine sticker op deze brug te plakken. Naar onze vertrouwde stickerboer gegaan en dit gevraagd. Dat kon wel en zou vrijdag een stuk of 5 maken om te testen. Komt hij vrijdag en zegt ik heb ze alle 70 maar even gemaakt, ben je gelijk klaar. En toen had ik deze koeieletters........ Is ook sonde van het geld om ze niet te gebruiken, dus er maar op geplakt......

En dat is het verhaal van de (in mijn ogen iets te grote) sticker.

En nou is nog het stomme dat website van de zaak bijna vernieuwd wordt (www.dutchpowertrading.nl/testbyte) dat iedereen de oude site ziet. Een hele nieuwe site komt ook, maar laat al (te) lang op zich wachten.

Vanmiddag de buis opgehaald bij Irian. Leuk om hem even te spreken.....

Maar uhh, ik heb hem achterin liggen, maar ik merk er helemaal niks van......... ???

........ligt (nog) los achterin ;D ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

volvobug

Sukkel, je moet er ook 2 bouten M10 bij leggen.....

Hiker

Citaat van: volvobug op 28-01-2013 23:42:18
Sukkel, je moet er ook 2 bouten M10 bij leggen.....

Aaaaaahhhhhhhh dat is het. Er bij leggen.....met ringen? ;D ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

rvegting

Typisch gevalletje van te druk geweest en post gemist :-(

Komt er nog een keer zo'n actie? Ik heb namelijk ook wel interesse!

Groetjes,

Remco
Volvo 855 2.3i T5 Sportsline (okok... hij is van mijn vrouw!)
Chevrolet G30 Ambulance 1981 "Yara"
Volkswagen Transporter T4 1997 "Boomer"
Seat Alhambra 2012