HU-1205... (Aansluiten, ervaringen en GROM uitbreiding)

Gestart door Arnie82, 28-12-2012 20:23:40

Vorige topic - Volgende topic

Arnie82

Dat bladeren herken ik idd. nog van het USB kastje in de Leon... Daar moest je echt stap voor stap langs de nummers lopen wat in de praktijk gewoon irritant is.

Als ik de video in de eerste post bekijk (ook een Grom) dan zie ik wel dat het wat beter gaat maar je moet volgens mij nog steeds langs elk nummer. (even snel zoeken is er dus niet bij)
Daarnaast zie ik ook dat hij af en toe de tekst van een ander album laat zien ipv de juiste titel. Doet nog steeds een beetje "buggy" aan dus.

Hmm... Twijfel, twijfel nog steeds. De huidige Alpine cde-w235bt laten zitten en gaan voor gemak of toch switchen... Wat een luxe problemen toch... :eusa_whistle:
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

henry classic v70

Als je luxe en gemak wilt dan zou ik de Alpine lekker laten zitten....
... ik heb meestal de radio aanstaan en af en toe een CDtje/navi verder niet, dus is de HU1205 voor mij voldoende  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ruud

Ik heb al van voor 2006 een HU1205 in mijn S70 en alle nadelen die zijn genoemd kloppen al is het alleen voor die persoon die het als nadeel ziet, maar één voordeel blijft bestaan.  Het apparaat ziet vast en netjes geïntegreerd. Ik heb dus altijd een (verouderde, omslachtige, trage etc) navi bij me en die dirigeert mij daar waar ik zijn moet, zelfs in hartje Parijs, ook als mijn iPhone het ook kan, met een duur buitenlands abonnement, of mijn TomTom die ik steeds moet vastplakken of loshalen. . . .
Kortom, soms is de HU1205 verrekte handig!

snix

Idd de geplande reizen zijn goed voor te bereiden maar de ad-hoc dingetjes maakt deze radio zo leuk.

Ga rechts af, om op de snelweg te komen, op de aaaa tweee zeven :D Heerlijk gewoon ;)

Arnie82

Ik heb inmiddels de koop doorgehakt en een unit thuis liggen... Verdere ontwikkelingen omtrent de HU-1205 zal ik in mijn blog bijhouden.
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

KXS70

Citaat van: Arnie82 op 10-01-2013 16:39:02
Ik heb inmiddels de koop doorgehakt en een unit thuis liggen... Verdere ontwikkelingen omtrent de HU-1205 zal ik in mijn blog bijhouden.

Intussen mijn 2e HU1205 met problemen. Begin het aardig zat te worden met dit apparaat. Komt ook m'n alu.dash niet ten goede. Bezint eer je begint?

johan1989

Kan het zijn dat deze radio origineel geleverd is in een V70R 1998?
Maat van me wil hem er graag inhouden 'om het origineel te houden'.

Ik vind het dus ook een spuuglelijk apparaat en adviseer hem om zijn aan te schaffen GROM unit aan een SC-900 of SC-901 te koppelen.
Prima als hij die HU wil houden natuurlijk, maar is het origineel houden steekhoudend?

henry classic v70

Nee, HU1205 is niet origineel S/V70R
SC901 meen ik wel
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4