Nieuw lid JaapVanDerWeele

Gestart door JaapVanDerWeele, 01-01-2013 13:22:46

Vorige topic - Volgende topic

JaapVanDerWeele

Toch maar alvast even voorstellen, nog zonder Volvo ............. daar zoon Stefan weer graag terug gaat naar een SAAB en vader Jaap er twee heeft staan, en Jaap gek is / blijft op Volvo ligt het voor de hand om te ruilen.

De voorgeschiedenis vind je op de topic:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,56332.0.html en op
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,56786.0.html

M.a.w. ik rij binnenkort in de zwarte Volvo 850 T5R en bouw daarnaast aan een SAAB 900 Classic Turbo uit 1984 (tweezitter, bochtenvreter, etc. etc.) ..... zie ook: www.spanjaardwerf.nl

Wel zal er veel (achterstallig) onderhoud aan de Volvo gepleegd moeten worden om de auto naar mijn standaards in orde te hebben ............ nu dus op zoek naar een "Volvo-knutselaar" met een acceptabele prijs-kwaliteit-verhouding voor z'n werk.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

volvo850USA

welkom en wat een gave boten, naast de T5R natuurlijk  :)

JeffreyC

Welkom!
Mooi zo'n 855 T-5R in het zwart ;D
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Broabander

Welkom!

Een 'knutselaar' voor Middelburg e.o., zou ik zo even niet weten! Wat is je maximale reistijd zegmaar?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

JaapVanDerWeele

Citaat van: Broabander op 01-01-2013 14:45:18
Welkom!

Een 'knutselaar' voor Middelburg e.o., zou ik zo even niet weten! Wat is je maximale reistijd zegmaar?

Afstand is op zich geen bezwaar ......... voor een goede prijs-kwaliteit-verhouding rij ik wel een stuk.
Desnoods geef ik bij iemand de auto een weekje af ...........

Mijn probleem is dat ik teveel auto's heb ........  en dus te hoge kosten ........ maar gelijktijdig wil ik dat deze Volvo helemaal goed gecheckt en gerepareerd wordt waar nodig en dan bedoel ik m.n. dat ik de Volvo graag betrouwbaar wil laten zijn.