Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Gisternavond bij Arjen 850 een V70R interieur opgehaald om in de 850 te zetten. Waarom zal je je misschien afvragen.
Een 850 R en V70R interieur hebben wat meer een kuipvorm en zitten wat lekkerder voor mij.
Een goed 850R interieur kan ik niet vinden, dus dan maar een V70R interieur.

Het was even kijken met de gordels, maar deze heb ik van de V70 meegenomen en gemonteerd.

Vanavond alvast de voorstoelen erin gezet en de zitting van de achterbank. Leuning achterbak kreeg ik alleen niet los, andere keer even met 2 man proberen.

Het is kwa zit even wennen, zit toch wat lekkerder allemaal.

Nu nog eens nadenken welke schoeisel er voor de winter op gaat komen. Het liefst ook Titans

Volgende week is het weer tijd voor onderhoudsbeurt, inmiddels bijna 15000 km verder met de 850

elianmars

Zonder de telefonische hulplijn was het je toch mooi niet gelukt, San......

;D

Mooi dat het zitcomfort bevalt. Daar gaat het uiteindelijk om.

Maarre...... Geen foto's?

KIM

Moet je de db riem ook doen bij de beurt?

Hiker

Citaat van: Sbv op 13-09-2013 21:24:24
Gisternavond bij Arjen 850 een V70R interieur opgehaald om in de 850 te zetten. Waarom zal je je misschien afvragen.
Een 850 R en V70R interieur hebben wat meer een kuipvorm en zitten wat lekkerder voor mij.
Een goed 850R interieur kan ik niet vinden, dus dan maar een V70R interieur.

Het was even kijken met de gordels, maar deze heb ik van de V70 meegenomen en gemonteerd.

Vanavond alvast de voorstoelen erin gezet en de zitting van de achterbank. Leuning achterbak kreeg ik alleen niet los, andere keer even met 2 man proberen.

Het is kwa zit even wennen, zit toch wat lekkerder allemaal.

Nu nog eens nadenken welke schoeisel er voor de winter op gaat komen. Het liefst ook Titans

Volgende week is het weer tijd voor onderhoudsbeurt, inmiddels bijna 15000 km verder met de 850

Mooi foto verslag...;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Het begon al donker te worden en ik heb nog even staan kletsen met een buurman die zijn V60 D6 net opgehaald had. Geen foto's nog van de ombouw, zal ik het weekend wel maken.
Interieur komt uit een 97-er V70R, dat past gewoon allemaal. Gordelaansluiting op de stoel is wel anders, echter heb ik de gordels uit V70 meegenomen dan past het gewoon.

@KIM komende beurt is olie en filters en distributie moet een keer. Ik kan niet helemaal achterhalen wanneer deze gedaan is. Waarschijnlijk een jaar of 4 geleden, maar weet het niet zeker. De keer daarvoor is het in 2004 geweest wat ik terug kon vinden. Voor het mooie wel doen denk ik zo

Er is nog een kleine twijfel om de 16T turbo die ik nog heb liggen erin te zeggen eventueel icm andere downpipe(moet toch daar er nu een 15G conisch op zit). Ik vraag me alleen af of er veel verschil in zit tussen 15G en 16T?

)()()sT

Ik heb toentertijd de V70 stoelen in m'n 855 gezet en geen gordel omgezet hoor.
Enkel even de bout in die bevestiging lossen en de 850 gordel erin gemonteerd. De 850 gordel is zwart en de *70 grijs :)

elianmars

Citaat van: )()()sT op 13-09-2013 21:53:33
Enkel even de bout in die bevestiging lossen en de 850 gordel erin gemonteerd. De 850 gordel is zwart en de *70 grijs :)

Dus toch. Ik zei het al  ;D

Ach, er zitten nu gordels in, da's het belangrijkst.

Sbv

bij de V70 stoel is de bevestiging zo los te halen, op de 850 stoel was dat een kwestie van uitboren waar ik geen zin in had

knoopie

Ja het zijn inderdaad fijne stoelen zeker als je wat lang bent.
Denk dat het zeker mooi staat in de banaan en volgens mij kom je een R-interieur uit een V-70 niet vaak tegen in een CY.

Sbv

Vanmiddag tussen de buien door even en paar foto's gemaakt.

Begin van de middag even bij Marcel langs geweest. Met 2 mensen de leuning van de achterbank wisselen is makkelijker dan alleen

Eerste indruk na ca 100 km gereden te hebben met nieuwe interieur, lekker ! meer steun aan mijn benen en rug

Op naar volgende.......

knoopie

Net spulletje ziet er goed uit....!
Juist die achterleuning weegt als dieplood wel bekend.  :eusa_whistle:

Het wordt nog wat dat ouwe hok van je....

;)

Sbv

Vrouwlief heeft de zitting nog even netjes geschoren zodat het er wat netter uitziet. Binnenkort even alles schoonmaken.
Oude interieur heb ik op zolder gezet. Als dit erg goed bevalt gaat het eventueel in de verkoop als 1 geheel

StefanCJ

Ziet er mooi uit Sander. Ik heb in het verleden op zoek geweest naar een alcantara S70 interieur maar kon dit nergens vinden. Erg jammer, nu zit er bij mij een leren 850 interieur in. Misschien kom ik ooit nog eens een alcantara setje tegen voor de S70.

:)

)()()sT

Tja, ik heb een beige Stefan, maar dat zul je wel niet willen 8)

StefanCJ

Citaat van: )()()sT op 14-09-2013 17:12:36
Tja, ik heb een beige Stefan, maar dat zul je wel niet willen 8)

Neeuuh ... Geen licht interieur  ;D.
(p.s., wat is de staat van dat interieur?)