Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Citaat van: Dirk342 op 23-11-2013 11:19:10
;D Iedere ouder telt bij en pasgeborene de teentjes en vingertjes.  Sander telt LH3.2, Motronic 4.3, 4.4, 7.0 ;D ;D

vergeet de performance uitrusting niet Dirk ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

er zit geen scantech op. gewoon originele onderdelen, zeker bij de draagarmen(eh benen dus)

maruska

het is maar goed dat er nog een 2,5" pijp onder zit ;D. Anders had WD toch een flow restrictie ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

Citaat van: maruska op 23-11-2013 14:33:36
het is maar goed dat er nog een 2,5" pijp onder zit ;D. Anders had WD toch een flow restrictie ^^

Heeft WD een 2,5" pijp?
Professioneel raddraaier

Bouke

Citaat van: triton op 23-11-2013 14:42:02
Citaat van: maruska op 23-11-2013 14:33:36

Heeft WD een 2,5" pijp?

de eerste 3 jaar een feritta brulpijp ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 23-11-2013 14:42:02
Heeft WD een 2,5" pijp?

Mocht hij willen. Da's gewoon zo'n ieniemienie garnaaltje hoor. :P
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

StefanCJ

Sbv

Bouke

Ik kreeg die foto door van mijn Broer,of wd40 al geboren was???  ;D ;D ;D

elianmars

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Vanmiddag even snel een andere uitlaat gemonteerd. Ik heb recent een Ferrtia cat back van een forumlid overgenomen, maar kan er niet aan wennen. Ik wil rust en stilte in de auto en daaraan voldeed dit systeem bij mij niet. Nu een originele nieuwe einddemper erop en wat een rust weer....

Op het andere front. Willem Dirk is er nog niet, hij laat nog even lekker op zich wachten. Vandaag even op controle geweest in ziekenhuis en alles is in orde met Irikro

Hiker

Het is ook veel lekkerder weer daarbinnen, dan hierbuiten!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha