Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

hmm dan klopt mijn lijstje niet, deze is wel op de meeting geweest, van wie was deze dan ?

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

arjen850

Citaat van: Powerpete op 20-01-2013 16:57:14
hmm dan klopt mijn lijstje niet, deze is wel op de meeting geweest, van wie was deze dan ?

Hij staat in oldenzaal geloof ik, zou kunnen dat deze van die vriend is van Tom.. die stond al even te koop, en ongeveer voor dat geld. Tom heeft hem hier op et forum ook nog aangeboden..

big ben

Citaat van: rifwachter op 20-01-2013 15:55:35
Die dure rijdt hier rond, de auto is een jaar of 3 geleden geheel gespoten bij Brouwer uit Eefde, en Brouwer heeft zelf een in Nieuwstraat verkerende CY.

Is natuurlijk ook wel te begrijpen als je een eigen schade herstel bedrijf hebt,

Bij Brouwer heb ik de 20v laten taxeren, deze mensen zijn "erg begaan" met de youngtimers en speciaal volvo.
En inderdaad de CY is van de zoon en is in een prachtige staat, komt ook alleen op de weg met mooi weer.  :)

(En nu vlug weer terug naar de belevingen van Sander  ;D)

Sbv

Vandaag eens niets gedaan aan banaan en de zwarte. Komende week wat zaken van de zwarte overzetten op de banaan en eens goed kijken naar de staat van de zwarte en besluit nemen wat ermee te doen.

Paar opties:
Dingen overzetten die ik over wil zetten en dan als geheel verkopen...
Dingen overzetten en dan de rest in delen te koop aanbieden
Dingen overbouwen en dan gaan uitzoeken wat er met de zwarte mis is en indien simpel te repareren die maken

Ik neig het meeste naar uit elkaar eigenlijk

elianmars

Zoals we vanavond al zeiden, waarschijnlijk is het niet de moeite waard om 'm in orde te maken en proberen te verkopen. Dan moet je er teveel voor gaan vragen en raak je 'm weer niet kwijt, ben ik bang.

Sbv

Citaat van: elianmars op 20-01-2013 22:32:40
Zoals we vanavond al zeiden, waarschijnlijk is het niet de moeite waard om 'm in orde te maken en proberen te verkopen. Dan moet je er teveel voor gaan vragen en raak je 'm weer niet kwijt, ben ik bang.
inderdaad en dus is de kans heel erg groot dat de auto op zeer korte termijn uit elkaar gaat

Tom850

Het verhaal van Arjen klopt helemaal. Maar wil de auto niet afkraken, maar is ingeruild met lek stuurhuis. Hoe lek is mij onbekend, maar mocht je gaan kijken let er dan op.

Groeten Tom

elianmars

Citaat van: Tom850 op 20-01-2013 22:58:54
Het verhaal van Arjen klopt helemaal. Maar wil de auto niet afkraken, maar is ingeruild met lek stuurhuis. Hoe lek is mij onbekend, maar mocht je gaan kijken let er dan op.

Groeten Tom

Je hebt het nu over een rode R, neem ik aan?

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-01-2013 23:00:19
Ik zeg slopen. :eusa_dance:

;D

Alleen ff kijken hoe het gaat met het kenteken. Dat moet dan zo snel mogelijk worden ingeleverd, aangezien de auto nu op Sander's naam staat en er geen apk op zit. Voor je het weet ligt er een boete in de bus. Dat zou zonde zijn.

Ik kom nu niet op de site van RDW, zeker met onderhoud bezig, of zo.

Sbv

Idd, mocht iemand interesse in de koets hebben, dan graag snel melden, dan kan kenteken overgeschreven worden, anders gaat het zsm ingeleverd worden als zijnde gesloopt.
@Jasper, ik zal morgen foto's voor je maken

Brambo67

Die dure rijdt hier rond, de auto is een jaar of 3 geleden geheel gespoten bij Brouwer uit Eefde, en Brouwer heeft zelf een in Nieuwstraat verkerende CY.

Is natuurlijk ook wel te begrijpen als je een eigen schade herstel bedrijf hebt,

Niet meer...  ;D Heb 'm gekocht en direct naar het hoge noorden gehaald, weliswaar niet voor de vraagprijs (bedankt nog Sander voor je antwoord op het andere forum) maar 'beduidend' lager. Is een hele mooie auto met weinig km's, boekjes en inderdaad prachtig in de lak. De auto is op de downpipe na origineel. Zelfs de rolhoes werk.... Waren zelfs bij mijn V70 Classic en de LBP stuk... Dit wordt dus mijn hobby-auto. Al moet ik er bij zeggen dat ik me zal richten op het weer in 'topstaat' brengen van interieur en andere 'cosmetische' dingen. Ik ben nog op zoek naar support voor de 'technische' kant. Ben namelijk zelf geen monteur.

Het is mijn bedoeling de auto zo rond zomer helemaal mooi te hebben. Ik heb inmiddels al een flinke lijst met interieurdelen die ik wil vervangen/verbeteren

Na de LBP weg te hebben gedaan in 2008 toch altijd weer op zoek geweest naar een mooie auto voor er bij en da's nu wel gelukt. De komende weken maar eens aan de slag  :eusa_dance:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Powerpete

Citaat van: Brambo67 op 20-01-2013 23:29:14

Niet meer...  ;D Heb 'm gekocht en direct naar het hoge noorden gehaald, weliswaar niet voor de vraagprijs (bedankt nog Sander voor je antwoord op het andere forum) maar 'beduidend' lager. Is een hele mooie auto met weinig km's, boekjes en inderdaad prachtig in de lak. De auto is op de downpipe na origineel. Zelfs de rolhoes werk.... Waren zelfs bij mijn V70 Classic en de LBP stuk... Dit wordt dus mijn hobby-auto. Al moet ik er bij zeggen dat ik me zal richten op het weer in 'topstaat' brengen van interieur en andere 'cosmetische' dingen. Ik ben nog op zoek naar support voor de 'technische' kant. Ben namelijk zelf geen monteur.

Het is mijn bedoeling de auto zo rond zomer helemaal mooi te hebben. Ik heb inmiddels al een flinke lijst met interieurdelen die ik wil vervangen/verbeteren

Na de LBP weg te hebben gedaan in 2008 toch altijd weer op zoek geweest naar een mooie auto voor er bij en da's nu wel gelukt. De komende weken maar eens aan de slag  :eusa_dance:

Super, tweede paasdag vrijhouden !!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Pino143

Dus toen had ie er 2!
Sander, je moet je onderschrift nog ff aanpassen van: "Zij '99 S70 R AT, Hij '07 V70 D5 awd GT, 850 T-5R" naar "Zij '99 S70 R AT, Hij '07 V70 D5 awd GT, 850 T-5R (2x);D

Zitten er nog leuke delen op die ik over kan nemen?