V70 R AWD Automaat (wel of niet ?)

Gestart door booi, 01-10-2004 20:27:31

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Is de prijs dan zoveel duurder? En verschilt er buiten de grotere injectors nog iets aan de installatie?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Entuscan

Citaat van: BenC70ES op 02-10-2004 19:08:07
Is de prijs dan zoveel duurder? En verschilt er buiten de grotere injectors nog iets aan de installatie?

Prijs heb ik geen idee van. Was bij mij SERVICE (waarvoor zeer grote dank ;) )

Misschien dat aan de pomp iets anders is. Die is bij mij ook vervangen maar of dat enkel was omdat de vorige kapot was door het verkeerd te lopen, of omdat het noodzaak was. Dat is maar de vraag.
Ik veronderstel niet dat een andere pomp nodig is.

In de week ben ik nog eens naar daar, ik zal dan eens navragen hoe het nu allemaal zit.

Feit is gewoon dat ze nu al een tijdje aan de limiet zitten van de rest van het systeem. OF de pomp OF de leidingen werken nu tegen om meer vermogen te maken. Maarja dat heb je bij het gewone benzine systeem ook. Alleen bij wat meer pk's.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Entuscan

Als et kind maar een naam heeft ;)  Het heeft mij in ieder geval geen eurocent extra gekost
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BartT5R

Ik heb met Ludo meegereden toen ie mijn ecu erin had zitten, en ik vond hem iig heel goed rijden, heb absoluut niks gevoeld dat op een inhouding of aarzeling leek, voor ons was ie goedgekeurd.
Ludo zit zowiezo dan een stuk boven de 250PK, en alles ging goed.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.