Hakkelend optrekken na gas los

Gestart door Tjeerdk, 07-01-2005 10:58:24

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Citaat van: Ludo op 10-01-2005 21:53:25
zo te zien is het inderdaad geen LPi tank.
trek je motorkap eens open en kijk of er aparte injectors op het inlaatsspruitstuk zitten zoals op deze foto .
?.

Ludo, ik zie op www.850turbo.be/folders/folders.htm een mooi linkje naar een Vialle LPi foldertje waar ik heel benieuwd naar ben, maar die link dut 't niet  ??? How comes?
--
Autogas Inside . . .

TTT242

Is dus toch LPI, al is de tank van een ouder type.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Tjeerdk

Even een update: heb laatst bougies, bougiekabels en verdeelkap vervangen. Probleem is opgelost. De bougies waren aardig afgebrand en ook de verdeelkap had wat tekenen van slechte ontsteking. De bougiekabels warebn volgens monteur idd dringend aan vervanging toe.
Auto loopt weer als zonnetje en rijdt volgens mij een stuk zuinger (richting 1 op 9 gemiddeld i.p.v 1 op 7/8)

Met dank aan forum!!!

NwVolvoMn

Het is wel een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik heb het fotootje even bekeken. Tel bij twijfel het aantal gaten in de tank. In jouw tank zitten 5 gaten, normaal voor een tank zonder pomp is 4 gaten, soms maar 1 (multivalve, dan zit je vuller, overstort, tankmeter, 80% vuller gecombineerd in een gat).

Tjeerdk

Jij hebt er kennelijk verstand van.
Ik heb nog steeds geen antwoord of er een filter zit bij mijn type lpi pomp/tank.
Weet jij dat, zo ja waar zit die en hoe regelmatig moet die vervangen worden? De auto heeft net een grote beurt gehad en er is niets gedaan aan de lpi installatie.