Kouwe Arie stelt zich voor

Gestart door Kouwe Arie, 09-01-2013 21:29:21

Vorige topic - Volgende topic

Erik_M.

Welkom Kouwe Arie ! Fraai wagenpark heb je. Is de Amazon van 1965 ?, gezien de aparte kleur.

gRoet,
eRik, die voor de leuke ritjes ook een Amazon heeft.

edit: lees nu pas dat het bouwjaar van de Amazon in je posting staat. Teveel laten afleiden door de foto's denk ik.  ;)

Martijn_B

Welkom Arie! Fantastisch duo zeg, en gaaf dat je de 850 al 12 jaar hebt.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Kouwe Arie

Citaat van: Ron 123gt op 10-01-2013 09:11:12
Mooie auto's en een aparte kleur op je Amazon, of zie ik het verkeerd?
Ik heb ook een Amazon voor de leuke ritjes maar in de praktijk staat deze teveel stil... Herkenbaar?

Ron.          Hoi ron,ja dit herken ik wel ,ik rij meestal in de weekenden en als het droog is met de amazon en soms neem ik hem mee naar mijn werk.    Groet kouwearie

Kouwe Arie

Citaat van: Erik_M. op 10-01-2013 12:46:19
Welkom Kouwe Arie ! Fraai wagenpark heb je. Is de Amazon van 1965 ?, gezien de aparte kleur.

gRoet,
eRik, die voor de leuke ritjes ook een Amazon heeft.       

edit: lees nu pas dat het bouwjaar van de Amazon in je posting staat. Teveel laten afleiden door de foto's denk ik.  ;)
.         Hoi eRik  het is een amazon 121 uit januari 65 4 deurs met b18 motor en kleurcode 90  donkerblauw met 4 bak  groet kouwearie

Kouwe Arie

Hallo, nog even wat extra info over mijn 850 : ik kocht hem in 2001 bij volvo hooftman waar hij mooi  stond te glimmen in de showroom ,na een proefrit was ik verkocht. De teller stond toen op 121.000 kilometer nu bijna 12 jaar later staat de teller op  plusminus 202500 kilometer . Het is een 2.5 10 klepper die ik in de loop der jaren met originele accesoires opgeleukt heb die nog bij de dealer te koop waren de auto bevalt me nog steeds goed degelijke wagen ,maar dat is bekend natuurlijk!             Groet kouwearie .

elianmars

Citaat van: volvo850USA op 10-01-2013 12:24:47
Leuk, ook iemand die een moderne volvo met een oude combineert!

:eusa_eh:  :eusa_shifty:  ;D

Bouke

Welkom Arie
Mooie kleur je 850 :eusa_whistle: en die Amazon :eusa_clap: mooi hoor :)

RonaldCBR

Julian

Welkom op het forum! Die Amazon ziet er geweldig stralend uit :)

(De 850 ook natuurlijk)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Kouwe Arie

eens kijken of ik nog een ritje kan maken met de amazon van het weekend,(bij goed weer).
bedankt voor de reacties ! en een goed weekend allemaal .

groet arie

triton

Welkom Arie , mooi wagenpark met een nog mooiere sleutellocatie. :eusa_clap:
Professioneel raddraaier

Kouwe Arie

Ja,qua ruimte heb ik geen klagen, het is mooi wonen hier   8)

Kouwe Arie

Nog even een paar foto's van mijn amazon:

met een gradulux zonwering en een authentieke sticker ;)
in m'n 850 zit ook een zonwering en een SIPS sticker, voor de consistentie.

voortaan zal ik het weer over m'n 850 hebben hoor  :angel:

Zomer

Prachtige strakke bakkies Arie. Zitten aardig wat uurtjes in om ze zo mooi te houden neem ik aan.

BenC70ES

Welkom hier,   zo'n klassieke Volvo blijft toch ook  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!