Wendy

Gestart door Wendy Schoon, 26-03-2013 13:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Wendy Schoon

Als nieuw lid zal ik mij maar even voorstellen. Wendy, 47 jaar en sinds gister blije eigenaresse van mijn Volvo 850 2.5 I 10V Estate. Kilometerstand is 429.162km, nét ingereden? Auto is goed onderhouden en rijdt fantástisch! (gister de eerste 110km van vorige eigenaar naar huis gereden)

Eerdere Volvo's: 2x een 240 Estate, 2x een 740 Estate en een 940 Sedan. Fantastisch rijden, die Zweedse tanks ;) En ik ben gek op de ruimte van een Estate, alsof je een huisje op de weg hebt. :) Tussen de 240's en de 740's zat al een groot verschil, vooral in de bochten. 740 stuurde strakker met minder onderstuur. De 940 was wennen; erg slappe voorvering, maar met een verleden waarin ik een paar 70's yankentanks heb gereden was dat niets vreemds. De 850 is een andere belevenis, maar wél een fijne. Tijdens de proefrit en daarna (even kennismaken met m'n nieuwe speeltje) even de grenzen opgezocht. Die 1383kg (droog, zal in de praktijk ruim 1500kg zijn) voelt eventjes anders dan m'n Civicje (brrr, klein autootje ;) ) in de bocht, maar ja da's alleen maar lekker. (Eerder Volvo's, Saab 9000's, U.S. sloepen en beroepsmatig o.a. een 40-tons Volvo - 16,5 x 2.55 x 4,0m gereden; wát is groot?) Tjahahaha; ik ben gék op rijden!  :eusa_dance:  

knoertS70

Welkom Wendy. Het wordt nog eens wat met al die Noord-Hollanders hier. Nu nog wat plaatjes....
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

UserID6342

Welkom Wendy, veel plezier hier en met je auto, maar dat gaat vast lukken ;D

verron

Hoi Wendy, welkom hier en veel plezier met je "roffel"..............oh ja, om foto's was al gevraagd :eusa_whistle:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Thijs850

Voel ik hier een noord Holland meeting aankomen? September...
Gefeliciteerd met je aankoop!
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 312.500

knoertS70

regel dat Thijs.... ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Wendy Schoon

Plaatjes... Ik lees net dat dat via een externe server moet. Geen idee hoe dat werkt  :eusa_think: Anyone? (PB-tje please)

big ben

Hoi Wendy,

Welkom op het forum en veel rijplezier met je volvo  :D

De foto's kun je vanaf je computer bijvoorbeeld uploaden via een fotoprogramma (photobucket etc.) ;)
Dan de [img] link van deze foto kopieeren in je bericht.

Dit staat op het forum:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13191.0.html

Succes !!

Wendy Schoon

Thank you very nice!  ;D Ik had de zoekbalk hiervoor gebruikt, maar dan krijg ik "honderdduizend" foto's van leden ;) Ik zal één van de genoemde servers eens checken.  :D

Miel850

Welkom Wendy,

en verrek, dat lijkt de mijne wel  ;D

Gr.
Miel
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Snellebaksteen

Tis ook net zo'n foto idd. Alletwee zonder neus..
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.