Wout stelt zich voor

Gestart door Wout-P11, 23-01-2013 14:36:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wout-P11

Hallo Volvo-rijders!  :)

Ik ben Wout, 28 jaar, uit Rotterdam.
Heb hier een account aangemaakt omdat ik al jaren "verliefd" ben op de Volvo 850/S70

Nu m'n Nissan Primera P11 (vandaar de nickname) circuitauto bijna klaar is en m'n oude Toyota Starlet langzaam stervende is, ben ik op zoek naar een leuke 850/S70 als daily.

Moet minimaal een T-5 worden, handbak of automaat, daar ben ik nog niet uit.
Zag wel een leuke 850 op autoscout staan met 370 paarden en 575 NM... :evil:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=226486764
Wellicht een bekende van hier? 

Groetjes,

Wout
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

Wout-P11

Hmmm, wat een warm welkom... ;D

Anyway, inmiddels een tweede 850 T-5 gespot die binnen m'n budget valt.
Wellicht binnen afzienbare tijd ook Volvo-rijder...  :)
Ik moet ooit in m'n leven een keer zo'n ding in bezit gehad hebben. :evil:
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

Jans Duiven

Van harte welkom Wout en succes met je speurtocht naar een goede 850/x70.   

Hans

Wout-P11

'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

volvobug

Welkom Wout.

<frustmodus aan>T-5 is niet zaligmakend hoor, niks mis met een 10 kleppert voor zorgeloze daily kilometers<frustmodus uit>  :eusa_shifty:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Wout-P11

Citaat van: volvobug op 23-01-2013 21:53:13
Welkom Wout.

<frustmodus aan>T-5 is niet zaligmakend hoor, niks mis met een 10 kleppert voor zorgeloze daily kilometers<frustmodus uit>  :eusa_shifty:
Haha, zal zeker niets afdoen aan de indruk die zo'n "tank" maakt, maar ik heb zo'n gevoel als ik geen T-5 koop, dat ik het dan niet goed doe, voor mezelf uiteraard.

Dus het gaat zeker een T-5 worden!  ;D

Zijn er hier ook leden die het circuit opgaan met hun 850? Vast wel!
Ik heb al eens een 850 op de Nordschleife gespot met NL kenteken.
Kon ik toen niet bijhouden met m'n Primera...  ;D

'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

Driven2Shine

Van harte welkom Wout en zodra je iets hebt gevonden willen we natuurlijk wel foto`s zien :D

Wout-P11

Citaat van: Driven2Shine op 23-01-2013 22:08:10
Van harte welkom Wout en zodra je iets hebt gevonden willen we natuurlijk wel foto`s zien :D

Dat komt helemaal goed, ben op meerdere fora actief en ze zijn overal even fotogeil! ;D
Want een foto zegt meer dan...   ;)
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

Bouke

Welkom Wout
Een T-5 is heerlijk hoor :eusa_dance:

Wout-P11

Vrijdag kijken bij de auto uit de startpost...
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

Turbobiker

Welkom op dit forum, precies de juiste plek als je een 850 aan wilt schaffen!

Lees je even goed in op tuning. Die auto uit je eerste post is een hele brute, maar voor 370pk moet je wel de juiste maatregelen genomen hebben. Vraag dus even goed door bij de eigenaar en weet dus ook wat je moet vragen. Ik vind de advertentie wat summier... .

Een paar jaar terug reden behoorlijk wat forumleden regelmatig op de Ring. Zijn er nu een stuk minder en die er rijden, rijden er ook maar weinig. Maar blijft een gaaf rondje!! Dit jaar nog maar eens kijken of ik de weg nog weet... .
De Tussenpaus

Marty__Mouse

Welkom hier en succes met de zoektocht.. Is sowieso de helft van de fun hè?! Het zoeken van de auto zelf..

Ben benieuwd waar je uiteindelijk mee thuis komt.. De turbomotoren zijn sowieso verslavend! Zelf rijd ik de low pressure turbo met zo'n 200PK, komt ook al heel mooi van z'n plek..  ;D

When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Laguna-S60R

Hey Wout welkom hier!

Rijdt je ook Time Attack met de nissan?? dacht al eens 1tje gezien te hebben..
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Wout-P11

Nee, geen Time Attack voor mij, nog niet...
Een maatje van me heeft met een groene Primera in het verleden wel eens mee gedaan. Op CPZ meen ik...

Ik rijd zelf met dit hok in de rondte:




Inmiddels voorzien van een nieuwe SR20DE die ik in de woonkamer heb opgebouwd. ;D Dit omdat bij het vorige blok de krukas uit z'n lagers gedraaid was. Auto is compleet leeggesloopt en voorzien van 2 kuipjes. Komende maand wordt hij gemapt en hoop ik op 190-200 atmosferische paarden.

Citaat van: Turbobiker op 24-01-2013 11:12:21
Lees je even goed in op tuning. Die auto uit je eerste post is een hele brute, maar voor 370pk moet je wel de juiste maatregelen genomen hebben. Vraag dus even goed door bij de eigenaar en weet dus ook wat je moet vragen. Ik vind de advertentie wat summier... .

Ja, ik ben me er zeker van bewust dat het ook heel snel stuk kan. Was ook niet van plan te "knallen" met dat ding tot ik zeker weet dat e.e.a. goed zit. Hoewel de advertentie vrij summier is, wist de eigenaar in een telefoongesprek van alles te vertellen, waaronder ook wat er aan de auto schort. Zodoende wilde ik eens kijkje gaan nemen. Als ik er geen goed gevoel bij heb, laat ik hem lekker staan. Ga niet weer een hele winter met een motorblok in m'n woonkamer zitten... ;D

Bedankt voor het welkom allemaal!  8)
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

)()()sT

Citaat van: Wout-P11 op 23-01-2013 14:36:54

Moet minimaal een T-5 worden, handbak of automaat, daar ben ik nog niet uit.
Zag wel een leuke 850 op autoscout staan met 370 paarden en 575 NM... :evil:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=226486764


Hey,

een broertje van mijn "trapgeit" :D
Beetje pauperig, die uitlaten 8)