Tips voor autoverzekering

Gestart door innocenti, 27-01-2013 11:29:08

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Ik wil graag switchen van autoverzekering. Gezien de investeringen in onderhoud en de goede staat van de auto zou ik deze graag tegen een reele dagwaarde verzekeren (indien nodig met taxatierapport).

Bij deze het verzoek om tips te delen zodat ik op jullie ervaringen kan meeliften.
Wens:          auto verzekeren WA + of WA casco tegen reele dagwaarde
                   +- 25000km/jaar
                   bouwjaar: mei 1998 (dus bijna 15 jaar)

Huidige verzekering is WA caso bij Meeus. In hun opinie is de dagwaarde onder de €2500. Maar daar koop ik nooit een vergelijkbare voor. Tevens is het bij hun onmogelijk om mijn auto daar WA + te verzekeren omdat de dagwaarde onder de €2500 euro zit.

NinaPaul

Denk dat je met 25000km per jaar moeilijkheden gaat hebben een verzekeraar te vinden.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

thuur

Dit topic hebben we toch al?

Gr :eusa_think:

dopie

Met 25000km per jaar ga je geen taxatierapport krijgen (of kost veel geld) schrijft de auto te veel af in een jaar. Als je een taxatie met verzekering wil moet je best aan wat punten voldoen.
(ff deel gewist omdat ik het een beetje verkeerd gelezen had wbt de verzekering)

triton

Ik heb mijn t5r allrisk verzekerd voor 45 euro per maand en als waarde destijds 4500 euro plus 1000 euro accessoires opgegeven.
Vroegen niet om een taxatie rapport en of kilometrage.
www.zelf.nl
Professioneel raddraaier

innocenti

Citaat van: thuur op 27-01-2013 11:37:11

Gr :eusa_think:
Die overtuiging had ik ook, maar helaas niet kunnen vinden.

thuur

Citaat van: innocenti op 27-01-2013 11:51:49
Citaat van: thuur op 27-01-2013 11:37:11
Die overtuiging had ik ook, maar helaas niet kunnen vinden.

Ik ook zo snel niet.. Maar wel genoeg leesvoer.

Gr ;D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

volvo850USA

Zit zelf met wa+ bij nedasco voor ca. € 30 per maand.

grijzev70tdi

Dat zijn bedragen waar ik komende tijd alleen nog maar van kan dromen  ::)

115 euro per maand WA...  :'(
Grolsch, het klinkt al lekkerder