Even voorstellen

Gestart door JacquesD, 08-10-2004 14:00:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JacquesD

Ik ben JacquesD. Ik heb al 5,5jr een Volvo 850 2,5i, 1995, 145pk, Estate, 165.000km, waar ik 1 op 11 mee rij. Een auto die ik eigenlijk zou willen oprijden (nog 10jr) omdat hij mij ontzettend goed bevalt. Omdat hij mij zo goed bevalt praat ik er altijd enthousiast over. Hierdoor is het interesse van een vriend/collega zo gewekt dat hij een Volvo 850 T5 gekocht heeft. Hij is erdoor nog veel enthousiaster geworden dan ik. Jullie zullen hem wel allemaal van het forum kennen en van de club (mehn). Nou heb ik een paar keer in zijn T5 gereden en dat kon mij behoorlijk goed bevallen. Momenteel heb ik een V70R AWD op het oog. Alleen ben ik daar nog een paar dingen over aan het uitzoeken. Ik weet via mehn dat er een mooie op het forum zit, vandaar dat ik hem een paar vragen gesteld heb.
Groetjes

mathh

Welkom, welkom.
Goede keuze die je maakt, alleen denk ik dat je met de R awd geen 1 op 11 haalt ;)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

JacquesD

Mathh,

Ben je ook een Limbo. Ik heb even in de voorstellingen gekeken en als ik me niet vergis staat daar Mathh met een laser blauwe. Ik woon in de buurt van Maastricht; om percies te zijn in Sibbe bij Valkenburg. Wellicht dat je me wat meer kunt vertellen over je R. Dat 1 op 11 niet haalbaar is begrijp ik. Ik geef dit alleen maar aan om weer te geven dat ik een "relatief" rustige rijder ben. Ik kijk wel eens op het forum. Bij sommige zie ik dat ze tussen de 20dkm en 50dkm remschijven moeten vervangen. Mijn auto heeft 165dkm gelopen en heeft nog steeds de eerste remschijven. Qua onderhoud is hij niet duurder dan mijn vorige auto (Mazda 626 Estate). Kortom ik ben al bijna 6jr een zeer ehthousiate Volvo rijder.
Groetjes JacquesD

The Saint

Dus zo is mehn (die ik alleen ken van het forum) aan zijn verslaving gekomen, grappig om te lezen.

Je hebt mooie plannen, suc6 ermee!
No shirt no shoes, no pinball

mehn

En nu maar hopen dat dit het enige virus is waar hij me mee besmet  ;D 8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mathh

Citaat van: JacquesD op 08-10-2004 14:23:03
Wellicht dat je me wat meer kunt vertellen over je R.

Hallo JacquesD, als je iets wil weten kun je je gerust melden. Als het aan mij ligt heb je binnen een week een T5-R of een R awd  ;)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

BobaFett

Welkom Jacques!!

Geweldig om te horen dat er weer een echte 850-liefhebber de weg naar dit forum gevonden heeft.... hoe meer zielen hoe beter ;) Daarnaast is het ook leuk om te horen hoe Mehn aan z'n roffel is gekomen...

Hopelijk heb je nog meer dan 10 jaar plezier van je 850!!!