Hallo allemaal!

Gestart door Volvimus, 04-02-2013 11:21:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvimus

Hallo beste 850 liefhebbers,

Ook voor mij tijd om me even voor te stellen.
Na járen met heel veel plezier verschillende Volvo 940's gereden te hebben heb ik nu de overstap gemaakt naar de 850.
Onlangs mijn eerste Volvo 850 aangeschaft, het is een estate uit 1969, 2.5i DOHC en ik moet zeggen, het valt me niet tegen!
Ik heb een eigen werkplaats mét brug en sleutel al jaren aan Volvo's van de Amazon tot de V90, en nu dus de 850.
Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, zoals dashboardlampjes die niet werken, misschien een lederen interieur erin.
Ik hoop hier de nodige info en feedback te vinden om deze auto weer helemaal top te maken.

Vriendelijke Groet,

M. Engelen
Beverwijk

kulk

#1
Welkom!

Jij hebt echt een klassieke 850 weten te bemachtigen  ;)

Zitten er al mooie Columba's op  8) : http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,62365.0.html

Midicijnman

Welkom en veel plezier met je 44 jaar oude 850 ;D

hathü

Welkom is tie toevallig niet van 1996?

Volvimus

Hahaha, ik zie het nu pas! Dat moet natuurlijk 1996 zijn.... ipv mijn geboortejaar! Nou dat is lekker binnen komen hier.... :0

Boeijke

Citaat van: Volvimus op 04-02-2013 13:52:45
Hahaha, ik zie het nu pas! Dat moet natuurlijk 1996 zijn.... ipv mijn geboortejaar! Nou dat is lekker binnen komen hier.... :0

Geeft niet hoor. Zijn er meer van dat geboortjaar  :P

Welkom

En ik zal dan maar de 1e zijn hier: FOTO'S ?!?! :eusa_shifty:

Volvimus

Die vraag voelde ik al aankomen..... ik ga morgen wat fotootjes schieten en uitvogelen hoe ik ze hier kan plaatsen!

Boeijke