even voorstellen

Gestart door stap, 13-10-2004 21:04:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stap

Ik zie steeds meer mensen zich voorstellen, dus laat ik dat ook eens doen.

Eerst maar eens proberen of ik een lijstje kan maken van de auto's die ik de afgelopen 15 jaar sinds het behalen van dat felbegeerde roze papiertje heb gehad. Volvo komt een paar keer terug, en ik weet het nu zeker: nooit meer een ander!

- volvo 340 gl automaat (echt van oude mensjes, heerlijke auto tot ik de koppakking eruit blies..)
- vw derby (weet je nog hoe lelijk!! maar was gratis dus niet klagen)
- fiat panda
- fiat uno
- citroen bx 1.9 gt (heerlijke auto, op gas op het laatst moest er elke dag een liter van die groene vloeistof in, wat een zeef..)
- renault 18 station, met 4-bak..
- peugeot 309, wat een lelijk ding, maar kost geen drol
- toyota camry station, heerlijke auto maar hoge kosten (had veel gelopen)
- fiat punto
- lancia dedra diesel station. (comfortabel, zeer onbetrouwbaar, mooie auto)
- citroen acadiana voor het knutselen
- 3 eenden om te knutselen, echt gaaf maar kost veel tijd
- fiat tipo
- volvo 240 station
- 850 station op gas, bij 4 ton het gas eruit laten halen(behoorlijke electronica problemen) en de auto verkocht: stom stom stom!
- citroen ax (voor mijn liefste)
- bmw 318 tds, saai, sloom, en te klein
- peugeot 206 diesel
- renault scenic dti, wel vlot maar net een tractor dat geluid, en veel kosten.
- renault twingo (voor mijn liefste)
- V70 YES. Op gas, grijs mett., leer, wat een comfort en luxe is die auto toch!!

Als ik zo even tel kom ik op 23  ;Dexemplaren, en ik heb mijn motor, een Honda Nighthawk ook nog voor de mooie zomerdagen.

Ik ga momenteel dagelijks van Almere naar Groningen heen en weer, beetje saaie route, maar nooit file!

Vandaag de verdamper van de airco onder garantie laten vervangen, lekker gevoel dat de V70 100% oke is.

Nou het is al weer een heel verhaal geworden, wellicht tot ziens op een meeting of via de mail!

groeten Mark
-

Reitse

Je gaat 's morgens in ieder geval de goeie kant op ;D