Foto dashboard in het donker?

Gestart door Volvimus, 10-02-2013 22:17:23

Vorige topic - Volgende topic

Volvimus

Hallo allemaal,

is er misschien iemand die zo creatief is geweest ('s avonds of 's nachts) een foto van het dashboard te maken waarop te zien is wat en welke lampjes er allemaal zouden moeten branden wanneer deze aanstaan. Dit scheelt waarschijnlijk een hoop zoek en vraag werk ;)

sven0503

volgens mij is deze vraag al vaker voorbij geschoten,

Maar in principe zijn alle schakelaars verlicht, je ECC unit met 3 lampjes en uiteraard je tellerwinkel waar ook div. topics over zijn.

Je kunt ook een foto van jou dash plaatsen, dan kan iemand je vast vertellen wat je stuk hebt aan verlichting ;)

grijzev70tdi

Asbak, dashboard kastje, middenarm steun
Grolsch, het klinkt al lekkerder

volvlo

Citaat van: grijzev70tdi op 10-02-2013 22:27:03

Ik besef me ineens dat mijn Volvo 740 destijds ook een lampje in de armsteun had ,wat best handig was.
Ja laat maar een foto zien,kunnen we meekijken.

Volvimus

Ik was al een beetje bang dat jullie om foto's van mijn auto zouden vragen :)
Voor alsnog is het mij niet gelukt om fotoos op deze site te krijgen, en als digibeet is het ook behoorlijk omslagtig moet ik je eerlijk zeggen..... vandaar mijn hoop dat iemand hier al een fotootje had staan waarop alle lampjes zichtbaar zouden zijn ;)
Misschien kan ik het ook omschrijven?
Hoort er bv een lampje te branden in de zgn airmix knop?
Hoeveel lampjes horen er in de lichtschakelaar te branden?

KIM

In de verlichtingsschakelaar zitten 2 lampjes: 1 achtergraondverlichting en 1 stadslichtindicatie (groen)
Achter de airmix knoppen zit geen verlichting, net als de dimmer van de verlichting; ook deze is van zichzelf niet verlicht.

Als ik het niet vergeet zal ik vanavond eens een fotootje trekken van het dashboars by night.

Midicijnman

Citaat van: grijzev70tdi op 10-02-2013 22:27:03

Middenarmsteun? En waar zit dat lampje dan?  :eusa_doh:

fpede

Volvimus

Als je de middenarmsteun opend zie je aan de achterkant (binnenzijde) een wit plaatje, daarachter hoort een lampje te branden.

Boeijke