iemand in de buurt van Terneuzen die even naar een auto kan gaan kijken?

Gestart door bassie81, 08-02-2013 18:51:53

Vorige topic - Volgende topic

bassie81

Terug van weggeweest.

Na een tijdje volvoloos geweest te zijn, ben ik weer in de markt. Dit keer voor een C70.

Nu heb ik een wagen gezien in Terneuzen

http://www.autowereld.nl/volvo/c70-coupe/t5-luxury-4297511/foto.html#foto-4

Volgens mijn gegevens staat de auto al bijna een jaar te koop. Ik ben benieuwd hoe hij er nu bij staat (in showroom, achteraf, staat, etc). Terneuzen is echter wat te ver uit de buurt van Den Haag (waar ik woon) om even te gaan kijken. Als je er toevallig tegenaan loopt, heb ik ook interesse in de onderhoudsgeschiedenis van de C70

Is er iemand in die regio die eens zou willen gaan kijken?
(zonder te veel interesse tonen in de wagen zelf natuurlijk  ::) )

Mijn dank is groot!

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

bassie81

klopt, gewoon een T-5 met handbak. Ik weet ook niet waar die 280 pk vandaan komt. misschien een chip, maar dan zou ik dat in de tekst verwachten...

Maar wel 15 jaar oud en dus zitten er grote verschillen tussen het ene en het andere exemplaar.

Daarnaast wil ik graag weten of de auto achteraf staat als winkeldochter in prominent in de showroom (waar zo'n kar natuurlijk hoort....)

bassie81

)()()sT

En?

Welkom terug Bas! De 850 rijdt nog steeds, alleen met wat motorische probleempjes maar voorlopig loopt het torretje gewoon en is niet meer incontinent :D

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

bassie81

@ J()()st, Leuk om te lezen dat de 850 nog altijd rond kart, ik had je topic meer dan eens gelezen....
Hoe bevalt de standkachel??

en.... Fuchsia icm lila interieur is voor mij over het randje....

Ok de foto's lijkt het interieur meer grijs. In het echt is het dus lila icm creme. Daarbij was het aanbod niet aantrekkelijk genoeg om het interieur voor lief te nemen en tzt aan te passen. Fuchsia is niet mijn kleur iig.

Ik ben dus weer terug gereden naar D-H....en ga kijken voor een wat meer 'normale' kleur C70

bassie81

wagen stond er al een tijdje idd...

Zaten nu nieuwe koplampen in...