Volvo 850 Rally

Gestart door Spin!, 09-11-2004 00:07:38

Vorige topic - Volgende topic

will

Die 850 van Brouwer doet geregeld weer mee....
Alleen de prestaties zijn stukken minder.
Niet iedereen kan zo'n auto rijden dus.Gelukkig hebben we Thom de Jong nog ;)

Rally rijden is gewoon erg duur zeker als je zelf geen autogarage bezit.Alleen het inschrijfgeld kost per rally gemiddeld zo'n 600 euro.Dan de banden,benzine,crashes,vervoer,vertering,monteurs,onderdelen etc.
Sponsors zijn moeilijk te krijgen ook al krijgt de rallysport steeds meer aandacht.

Maar wie iets wil beginnen kan altijd aankloppen bij www.Reggelandgroen.nl  ;D(zie motorkap de Jong)

reneetje

Was vandaag ff de auto laten keuren bij de garage waar ik dat altijd laat doen (volvo fanaat 8) ) en daar zag ik een rally auto in de showroom staan en volgens mij was het deze:

Kan dat dezelfde zijn waar jullie over praten?

De garage waar die staat is deze [/color]

Rene ;)

Walter

HOOFDSPONSOR  ;D ;D ;D ;D ;D

Die kosten is ook waarom ik mijn crossauto definitief naar de eeuwige crossvelden heb geholpen. De lol ging er vanaf door al die aanpassingen. Het ene jaar moest het zo en het jaar daarna moet je het weer terugwijzigen. EN dat voor 1 cross per jaar...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

BartT5R

Citaat van: The Saint op 10-11-2004 18:07:55
Als geld het probleem is dan wil ik graag helpen, ik werk bij een bank...

Dan zal ik dat stuk voor de Belgen op mij nemen?  ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

BenC70ES

Ok, dan zal ik me wel 'opofferen' voor Belgische piloot  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

reneetje

Kijk hier [/color] maar eens, dan krijg je een beetje indruk van de kosten :o

Rene :-\

Walter

Toch maar een Eindejaarsstaatslot kopen...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

fearless

Citaat van: reneetje op 11-11-2004 21:20:31
Was vandaag ff de auto laten keuren bij de garage waar ik dat altijd laat doen (volvo fanaat 8) ) en daar zag ik een rally auto in de showroom staan en volgens mij was het deze:

Kan dat dezelfde zijn waar jullie over praten?

De garage waar die staat is deze [/color]

Rene ;)

Kan heel goed kloppen, degene die er nu mee rijd komt namelijk uit Heino.
En de garage waar jij komt de eigenaar is zeker volvo fanaat. Hij heeft namelijk ook bij een volvo dealer gewerkt.

En Ludo, de naam waar die nog mee op de lijst staat is volgens mij nog steeds Gerben Brouwer, en dat is dus niet meer de eigenaar.