[VÅRFÄRD 2013]

Gestart door RonnieDuck, 17-02-2013 15:06:16

Vorige topic - Volgende topic

Midicijnman

marc-850

Yep, ingeschreven, dus wij zijn ook weer van de partij.

Vorig jaar was onze eerste deelname. Omdat we daar super van genoten hebben, willen we dit jaar toch niet laten schieten  :eusa_dance:

Absoluut een aanrader om aan deel te nemen!

Bouke

Wij ook ,ik heb ons net opgegeven :eusa_dance:

marc-850

En zojuist de bevestiging ontvangen, dat wij 1 van de maximaal 100 deelnemers zijn. 

:eusa_dance:

StefanCJ

Ik heb ons ook opgegeven net, nog geen bevestiging maar ik heb goede hoop.

Piere

Haha juist, vorig jaar had ik die gekke proeven nog verrekt goed gedaan - tegen alle verwachtingen in vijfde geworden :D

http://www.varfard.nl/optellen2012.htm

Maar soit; ingeschreven! :D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Loezzie850

Ik heb inmiddels ook de bevestiging van deelname ontvangen  :)
Neem sowieso mijn zus mee en misschien nog wat andere hulptroepen!

Wordt de eerste keer voor mij, maar heb er heel veel zin in!

evdborn

Ingeschreven, nog geen bevestiging. Ik hoop mee te mogen doen, lijkt me een leuk feestje
V70 XC AWD, 2.4 T, 2000.
* V70 TDI, 1998
* 850 2.5 10v, 1996.
* 940 2.3 GLE 1992.
* 480 Turbo 1991.
* 480 ES 1990.
* ( weg foetsie kwijt)

Autogek

Meerijden zit er niet in, maar ik kom wel even kijken bij verzamelen/start. Vlakbij mij in de mooie Betuwe.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

Fokke 01.01.005

Wij zijn er ook weer bij, dit jaar niet met de 854R maar met de c70 cabrio van zoon René die helaas niet zelf meerijdt ivm verplichtingen bij Eurosport (world endurance in silverstone, een soort tourtocht maar dan anders.) Heeft ie in ieder geval een foto als herinnering.
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

marc-850

Wij zijn er ook klaar voor en hebben er weer zin in!
En waarschijnlijk hebben we het weer ook mee.  :eusa_dance:

Bouke

Marco c70t5 en Frans klaassen ik heb jullie foto meegenomen van de rit , dus die komt wel een keer jullie kant op

MarkoC70T5

Citaat van: Bouke op 14-04-2013 17:10:38
Marco c70t5 en Frans klaassen ik heb jullie foto meegenomen van de rit , dus die komt wel een keer jullie kant op
Heel erg bedankt :eusa_dance:  Was 2x wezen kijken maar toen lagen ze nog niet op te tafel.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Bouke

Zo wij zijn ook weer terug van een geweldige rit en dag. We hebben samen gereden met Stefan,Marit en Casper- Midicijnman en vrouw- Corstiaan(koper van mijn T5) en Rens en de zusjes Loes en Bep. We hebben twee proeven gehad,,de een was proberen je wiel 1 maal rond te rijden en op het merk teken te stoppen, zowel Stefan als ik hadden de volle punten gescoord :eusa_dance: Na onderweg met zijn allen een mini picknick te hebben gehouden op naar Proef 2. Daar was in een restaurantje binnen een bak met 2 gaten met daar in 16 voorwerpen die je op de tast moest herkennen binnen een minuut,ik had er 10 en de rest weet ik niet meer.Vervolgens nog lekker op het terrasje gezeten met de hele ploeg genietend in de zon. Aan het einde van de rit was er nog een schiftingsvraag,je moest met 2 personen een kop met een spruitstuk daaraan optillen en gokken wat het gewicht is(44,2 kg)
Bij aankomst kreeg je nog een leuke foto van je auto die Mark Hesselberth had gemaakt bij de fotostop. Ook was er nog een prijzen uitrijking,eerst voor de kinderen dat werd gedaan door een ietwat vreemde man die  de leeftijd van de kinderen niet helemaal begreep en zich zelf redelijk belachelijk maakte. Toen voor de volwassenen en ja de mensen van de 850 club vielen leuk in de prijzen. Corstiaan en Rens 7e, Stefan , Marit en Casper 6e en Nathalie en ik waren 5e. Dat was een leuk afsluiter. Daarna nog met een groepje richting huis waar na er een voor een zijn eigen kant op ging na een mooie dag
Hulde voor de organisatie :eusa_clap: :eusa_clap:

StefanCJ

Zo, wij zijn ook weer thuis. Vanmorgen vroeg vertrokken (we waren weer eens veel te vroeg  ;D). Veel onbekenden van de andere clubs maar gelukkig ook Bouke, Natalie, Rens, Loes en zus en nog wat andere bekenden gezien. De toerrit was goed georganiseerd met wat proeven tussendoor en leuke opdrachten. Vanmorgen was het nog wat bewolkt en zag het wat grauw maar halverwege de dag werd het weer een stuk beter.

In de rij voor de foto:

De navigator. Al hebben we eigenlijk vooral achter Bouke en Natalie aan gereden  ;D.

De 850-forum-aanhang heeft goed zijn best gedaan, van de 67 deelnemers zijn er drie van ons in de top10 beland (resultaat van twee proeven). Wel een beetje jammer dat Bouke nét één plaats boven mij is geëindigd.

:)