Startproblemen

Gestart door Retze, 04-07-2011 21:52:21

Vorige topic - Volgende topic

Eddy-E

a2.
Maar had ook x aan het stekkertje gerommeld.
Doet die luchttempsensor eigenlijk wel wat ? ik merk niet veel als ik hem loshaal.
Ik ga toch de verdelerkap weer eens loshalen en de bougies eruit.
Ik heb er van die 3 poot Champions in , dat ik ze laatst eruit had zagen ze er niet slecht uit iig.
850 2.5 10v 94

Eddy-E

Update
Heb voor de zekerheid relais 103 even opnieuw gesoldeerd.
Kijken wat dat brengt.
850 2.5 10v 94

Thys

Citaat van: Dirk342 op 16-02-2012 21:27:09
Is het dan niet verstandiger om de injectors 'open' in dat ultrsoonbadje te doen met die speciale ultrasoonreiniger ?

Dus eerst pulsje geven zodat ze open staan en dan allemaal in bad ?  Het lijkt mij dat de buitenkant schoon niet zo belangrijk is...

Zodra je de spanning eraf haalt gaat de injector weer dicht, dus daar ga je het niet mee redden. De oplossing:

Nu nog iets verzinnen om er reinigingsvloeistof doorheen te pompen :eusa_think:

Eddy-E

Nee idd , maar dat had ik al wel begrepen  ;)
Had een oude Molex stekker gesloopt en de busje daarvan op de injector pootjes gedaan en toen in de ultrasoon reiniger.
Misschien met een oud ruitensproeier pompje?
Of rubber slangetje erop ,volgieten en dan met compressor?
850 2.5 10v 94

Eddy-E

Ik heb een week geleden de vliegwiel sensor gereinigd en de stekker , en de stekker van de nokkenas hallgever, maar die had ik al meer gedaan.
Bovendien had ik in een topic gelezen dat de kabeltjes van deze 2 sensoren elkaar liever niet kruisen, maar dat deden ze wel ,ik denk dat ik een beugeltje mis oid want ik kon ook niet vinden waar de stekker van de nokkenassensor op kon schuiven.
Maar ik heb ze nu weggebonden zodat ze niet bij elkaar in de buurt zitten .
Weet ik niet of ze in de draadboom in afgeschermde mantels zitten maar goed..
Ik heb iig nog geen klap verkeerd gehoord  :D
Afkloppen... :eusa_whistle:
850 2.5 10v 94