V70 XC "Countryman" van Jalle - wil helemaal niet meer starten

Gestart door Jalle, 19-02-2013 08:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Arnie82

Citaat van: Jalle op 20-02-2013 17:47:54
Zonet even een kleinigheidje besteld :D Het is zwart met wit en het zit op de auto bij events....

Dobbelsteentjes aan de binnenspiegel zeker...
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Jalle

Jaaaaah :D Haha nee gelukkig niet...

Arnie82

'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Jalle

Kijk nu begint het ergens op te lijken :D

Arnie82

Citaat van: Jalle op 20-02-2013 21:20:47
Kijk nu begint het ergens op te lijken :D

Mwoah.... :eusa_think:

Jalle

big ben

Welkom Jalle,

En veel "geluk" en plezier met je prachtige XC  :eusa_dance:

Zit ie hier bij  :eusa_think:

Edit: Te laat  :eusa_doh:

Jalle

Vannacht bestolen van alle benzine die nog in de auto zat :(

Auk

Hebben ze de boel geforceerd? Neem aan dat het tankklepje ook bij een XC vergrendeld met de CV?

Echt.. waar gaat het heen..
Auke
Volvo. for life

Jalle

Ik heb het zelf nog niet bekeken, mijn vriendin belde me net toen ze in de auto ging zitten zag ze dat de tank helemaal leeg was en niemand van ons heeft er mee gereden. Ik dacht zelf ook dat het luikje en alles automatisch opslot ging.... Dus hoe ze het gedaan hebben zonder het kapot te maken is mij een raadsel.
Vanavond kan ik het zelf gaan bekijken.

Arnie82

Citaat van: Jalle op 21-02-2013 17:16:37
Vannacht bestolen van alle benzine die nog in de auto zat :(

Ehm.... Pardon???

Arnie82

Citaat van: Jalle op 21-02-2013 17:28:28
Ik heb het zelf nog niet bekeken, mijn vriendin belde me net toen ze in de auto ging zitten zag ze dat de tank helemaal leeg was en niemand van ons heeft er mee gereden. Ik dacht zelf ook dat het luikje en alles automatisch opslot ging.... Dus hoe ze het gedaan hebben zonder het kapot te maken is mij een raadsel.
Vanavond kan ik het zelf gaan bekijken.

Zover ik weet gaat dit klepje inderdaad op slot met de rest vd auto... Geen lek toevallig?

Jalle

grijzev70tdi

Klepje zit altijd op slot, behalve als.je.met het knopje in de deur hem open doet
Grolsch, het klinkt al lekkerder