Project V70XC Cross Country "the family car"

Gestart door 850 T5 Freak, 14-10-2012 10:55:27

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

Gelukkig  :D, maar zoals je merkt heb ik het ontzettend druk met het gezin het huis etc etc. dus wat betreft de T-5R, die is er nog steeds zal nooit weggaan  ;D nog steeds nieuwe onderdeeltjes bij elkaar aan het sprokkelen en ja hij gaat opnieuw opgebouwd worden maar dat zal nog enige tijd duren helaas. Hierover zal ik in het ander topic verder op doorgaan.

Wat betreft de nieuwe family car :

Volvo XC90 V8 Sport
2007
119.000 Miles
Van 1e eigenaar, 2011 naar nl gekomen en bekend waar ik werk

Gave auto om in te rijden, je voelt je wel klein in zo'n rijdend fort  :eusa_shifty: maar ideaal met 3 opgroeiende kinderen  :)

Planning is de auto eerst helemaal 100% schoonmaken, want man man hij is wel beetje vies van binnen  :eusa_hand: vervolgens wordt de buitenkant binnenkort volledig gepolijst door onze co-poetser op de zaak en dan zal het stap voor stap dingetjes aanpassen verbeteren etc etc zijn. Zie hier de nieuwe aanwinst ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

)()()sT

De auto in z'n natuurlijke habitat; het tankstation ;D

850 T5 Freak

hahaha ja inderdaad  ;D, stadsverkeer is natuurlijk 1 op een emmer met een V8 maar op snelweg doet hij het zeker niet verkeerd. 8-9 liter op de 100 km met 2350 kg  ;D

Taranis

Citaat van: 850 T5 Freak op 25-05-2020 20:52:52
Is er bezwaar/interesse in eventueel een vervolg van de V8 in dit topic? :eusa_shifty:

Interesse jazeker ;D Ik overweeg de D5 ook een schop te geven ten faveure van een mooie achtcilinder in het kader van "nu kan het nog" dus ik wil alles weten ;D

Bijzonder trouwens dat je een Sport met stoelverwarming hebt. De meeste die ik zie hebben geen stoelverwarming :eusa_think: (en dan haakt vriendinlief direct af :eusa_doh: )

Sbv

zonder stoel verwarming. Auto uit de zandbak. Bij mijn weten haalt Hennes uit Nijmegen ze wel eens uit de zandbak ergens

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis

Citaat van: Sbv op 05-07-2020 23:00:16
zonder stoel verwarming.

Zitten die knopjes er voor de sier dan? :eusa_think:

Citaat van: Sbv op 05-07-2020 23:00:16
Bij mijn weten haalt Hennes uit Nijmegen ze wel eens uit de zandbak ergens

Ik vroeg me al af waar ie ze vandaan haalde. Er staan daar af en toe schitterende V8-en op de site :eusa_drool: (mijn anti-import-principe begint er van te wankelen :P )

Citaat van: arjenT5R op 06-07-2020 08:06:10
Arabieren hok :P

Een nepperT dus :P

Chris

Citaat van: Taranis op 06-07-2020 08:48:49
Zitten die knopjes er voor de sier dan? :eusa_think:

Ik vroeg me al af waar ie ze vandaan haalde. Er staan daar af en toe schitterende V8-en op de site :eusa_drool: (mijn anti-import-principe begint er van te wankelen :P )

Een nepperT dus :P

Wel even afvragen of je bij Hennis een auto wil kopen...

Mijn V70N T5 kwam er vandaan. Niet de meest briljante ervaring.

Wel een hele gave bak zeg! :eusa_clap:

Taranis

Citaat van: Chris op 06-07-2020 12:08:55
Wel even afvragen of je bij Hennis een auto wil kopen...

Mijn V70N T5 kwam er vandaan. Niet de meest briljante ervaring.

Ow grappig. Als je de ervaringen online leest dan zijn die allemaal zo onverdeeld positief dat het welhaast te mooi lijkt om waar te zijn ;)

Chris

Citaat van: Taranis op 06-07-2020 13:47:59
Ow grappig. Als je de ervaringen online leest dan zijn die allemaal zo onverdeeld positief dat het welhaast te mooi lijkt om waar te zijn ;)

Censuur  :police: ::)...

850 T5 Freak

Hoho geen arabierenbak  :eusa_naughty:

De auto is bekend bij ons waar ik werk en is nieuw gekocht in San Diego California. De mensen die hem gekocht hebben daar hebben hem mee naar nederland genomen in 2011, vanaf toen is de auto altijd bij ons in onderhoud geweest  ;)