automaat?

Gestart door Joop, 17-02-2013 09:40:00

Vorige topic - Volgende topic

Joop

iemand nog tips voor wel of niet V70 automaat (5) met 213.000 op de teller te kopen? ervaringen?

verder: weet iemand wat het kost om een nieuwe sleutel te kopen? er zit maar 1 sleutel bij...

Alvast bedankt!

KXS70

5 bak automaat, die Volvo in '99 introduceerde, lijkt wat extra gevoelig voor slijtage. Zelf ga ik eerder aan een wagen met automaat voorbij, als duidelijk is dat ' ie veel karren heeft getrokken.

Sleutels kun je bestellen via de dealer na achterlating van een kleine 150,- (euro, prijs 4 jaar geleden).

ZC3rr0r

Citaat van: KXS70 op 18-02-2013 12:15:57
5 bak automaat, die Volvo in '99 introduceerde, lijkt wat extra gevoelig voor slijtage. Zelf ga ik eerder aan een wagen met automaat voorbij, als duidelijk is dat ' ie veel karren heeft getrokken.

Sleutels kun je bestellen via de dealer na achterlating van een kleine 150,- (euro, prijs 4 jaar geleden).

Dit onderschrijf ik volledig.

Mijn vader had in de eerste serie V70N ook zo'n eerste serie 5 trap, en die heeft in een paar jaar tijd drie bakken versleten.
Kanttekening is dat hij dan ook regelmatig aanhangers trok van 2 ton met die wagen.