alarm/cv deze doet het niet

Gestart door wally, 04-01-2005 08:07:21

Vorige topic - Volgende topic

wally

hallo, vraagje bij het bedienen van mijn ab gaat mijn cv niet meer open en dicht er gebeurd helemaal niets meer net of er geen contact meer is, de cv met de sleutel openen is het ook of dat het contact verbroken is en als ik de cv met de sleutel sluit geeft hij naar alle sloten wel een impuls (klik) maar gaat niet op slot moet alles handmatig doen , weet iemand soms wat hier aan te doen
ik hoor het graag
mvg 850GLT92
of welke monteur wil de storing voor mij oplossen
mvg  

Walter

Misschien als je de problemen omschrijft dat we kunnen meedenken. Nu durf ik niets te zeggen.

@ Moderator: wellicht een idee om deze naar Techniek te verplaatsen?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

BobaFett

En.... niet iedereen hier heeft de hele dag de tijd/mogelijkheden om vragen en problemen te lezen en je er mee te helpen...

Een beetje geduld zal zeker helpen (alhoewel ik zeker begrijp dat je problemen graag zo snel mogelijk wilt oplossen)  ;)

Maar geef in ieder geval zo duidelijk mogelijk aan wat de problemen zijn...
Werkt iets niet, wat wel, wat niet, kun je een probleem reproduceren ("als ik ... doe, gebeurt ..."), etc... Dat is heel zinvol/nodig om tot een goede analyse en oplossing te komen!!!

Walter

et motortje in de linkerdeur geeft de andere deuren opdracht  open te gaan. Maar volgens mij werkt het bij mijn auto ook op de rechterdeur en zeker op de kofferklep (=sedan). Doen die het ook niet?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937