Hemelbekleding 850 Estate laten vervangen

Gestart door Sharan83, 05-02-2013 17:42:40

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: The Demon op 05-02-2013 20:16:37
Volgens mij moet dat passen want een classic is vanaf de A-stijl identiek aan de 850.
Het enige verschil kunnen eventuele montage gaten van de grepen zijn.

Groet,
The Demon.

Volgens mij zien ze er redelijk hetzelfde uit...

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

wiffie

Sharan83

Hallo Wiffie,

Je hebt niet heel toevallig de handgrepen, verlichting en zonnekleppen liggen zeker :eusa_whistle:

Sharan

francois

ha 20 min werk met 2 man en het was ook nog leuk naast elkaar zitten

vrgr fr

UserID6342

we hebben ze allemaal liggen, met schuifdak, zonder, 855 of x70.  Roept u maar welke ;D ;D.  Oh ja, en je hebt ook PB

de Boeing

was de (geluids) isolatie ook niet wat dikker bij een V70 hemel?

Sharan83

Vandaag heeft Dirk het hemeltje vervangen, bedankt Dirk ;D. Nu kan ik om iets anders druk maken.... ;)

UserID6342

Goed herstel dadelijk na de operatie Sharan en was leuk om kennis met je te maken.  het eruit en er weer in zetten was ook allemaal wel zo gebeurt, alleen dat gedoe even om die auto's eruit te krijgen was even wat minder helaas.

Sharan83

Zeker leuk om kennis te maken Dirk. Ik ben nog steeds blij met mijn hemel. Ben nu op zoek naar een andere bumper dus als je wat weet.....

Tja de operatie is mislukt dus ik sta weer op mijn benen, helaas met dezelfde rugklachten :eusa_wall: In juni voor de 3e keer onder het mes en dan maar bidden dat het nu wel lukt :eusa_pray:

Grt Sharan

UserID6342

Heb hier nog wel een nette bumper liggen Sharan maar niet in kleur.  je zult dus moeten spuiten, verder gewoon netjes.