Iemand ervaring met Bandel?

Gestart door pieranja, 02-03-2013 17:41:25

Vorige topic - Volgende topic

pieranja

jacques1967

Nee maar dat is wel voordelig.

MVeldhuis

Kun je niks van zeggen.
Gewoon laten komen die bende en als de voorschijven na 2 maand krom zijn heb je nog geen miskoop gedaan want dan heb je tenminste de achterremmen nog nieuw ja.
En stel nou dat die voorschijven gewoon recht blijven tegen alle verwachting in, dan lach je je helemaal dood natuurlijk.

pieranja

Ik kreeg de tip van een monteur van Volvo vrachtwagens. Die had een set onder zijn Golf geduwd en lachte zich tot nu toe rot.

grijzev70tdi

Zijn dat schijven voor voor en achter met remblokken? Mijn duits is zeg maar erg slecht
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Laguna-S60R

Citaat van: grijzev70tdi op 03-03-2013 15:41:20
Zijn dat schijven voor voor en achter met remblokken? Mijn duits is zeg maar erg slecht

Ja,

2 Bremsscheiben für die Vorderachse:  2 remschijven voor de vooras.
   4 Bremsbeläge für die Vorderachse: 4 remblokken voor de vooras
   2 Bremsscheiben für die Hinterachse: 2 remschijven voor de achteras
   4 Bremsbeläge für die Hinterachse: 4 remblokken voor de acheras
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

grijzev70tdi

Als je toch zo goed bezig bent, kun je ze ook voor 4 gaats vinden? alter I  :eusa_angel:

Laguna-S60R

staat niks op de website...
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

grijzev70tdi

Zojuist een set voor de voorkant besteld. Totaal € 65,40.
Ik zie wel hoelang het spul recht blijft. Voor het geld kan ik er geen buil aan vallen

http://www.bandel-online.de/Volvo/850_/_V70_/_S70/BREMSSCHEIBEN__BELAeGE_VOLVO_850_V70_S70_VORNE_i261_1517.htm

Ik weet het, is voor 5 gaats velgen, en mijn alter I is nog 4. Word dus omgebouwd naar 5 gaats

jacques1967

Haha , daar heb ik zelf ook al eens over gedacht om alle naven van mijn alter 1 te vervangen voor 5 gaats . Maar ik heb vorig jaar net 2 nieuwe 4 gaats wiellagers aan de voorzijde gemonteerd en aan de achterzijde mankeert nog niets. En voor de kat z,n viool ga ik ze nu nog niet vervangen. Ik heb inmiddels geloof ik nog wel 2 gebruikte 5 gaats naven liggen . Zitten nog wel aan een subframe gemonteerd maar..wie weet op termijn. Kan daarna natuurlijk wel veel gemakkelijker/goedkoper grotere wielen eronder steken qua keuze aanbod (vooral gebruikt). Vooralsnog heb ik nu nog 1 complete set velgen  4 gaats  liggen voor reserve..

pieranja

Citaat van: grijzev70tdi op 03-03-2013 15:44:54
Als je toch zo goed bezig bent, kun je ze ook voor 4 gaats vinden? alter I  :eusa_angel:

Is er al iets bekend over hoe deze rakkers remmen?

grijzev70tdi

Vrij slecht, want heb nog niks. Vermoed dat het meer aan mij ligt, mijn duits is erg slecht. Ook nog niks betaald trouwens

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 15-05-2013 00:22:22
Vrij slecht, want heb nog niks. Vermoed dat het meer aan mij ligt, mijn duits is erg slecht. Ook nog niks betaald trouwens

Ik denk dat jij ook niks gaat krijgen zolang je niks betaald hebt.

Sbv

Wat wil je er van weten. of de schijven rond zijn en of ze glimmen ?  ;D

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 15-05-2013 09:23:48

Ik denk dat jij ook niks gaat krijgen zolang je niks betaald hebt.

Volgens mij mkoest ik bij aflevering betalen, wat ik er van begrepen heb. Zal er eens iemand naar laten kijken wie wel duits kan ;D

Citaat van: Sbv op 15-05-2013 10:18:29
Wat wil je er van weten. of de schijven rond zijn en of ze glimmen ?  ;D

Ik wil zwarte schijven :(