het foute tuning topic ..2013..

Gestart door hertogjan6, 02-03-2013 00:12:33

Vorige topic - Volgende topic

Julian

Citaat van: Spin! op 04-03-2013 16:51:32
Volgens mij is dit gewoon eenzelfde topic als:

- Leuke foto's
- Show je Volvo topic
- Leuke Volvo Foto's

Mag wat mij betreft met stoffer en blik worden weg gewerkt. Beetje forumvervuiling tegen gaan. Niet voor elk wissewasje een topic openen, eerst zoeken of zoiets al bestaat. En na 11 jaar is die kans zeer groot.

Nee, ik reageer niet inhoudelijk op kritieken, maar begrijp wel met welke toon er wordt gereageerd (door wie dan ook).

Nee, dit soort topics zijn gewoon leuk, om te zien wat mensen ergens van vinden en ook leuk om de plaatjes te bekijken. Eerder de vragen in de technische gedeeltes die voor de 100ste keer gesteld worden terwijl ze met de zoekfunctie gewoon makkelijk te vinden zijn zie ik onder het mom van forumvervuiling.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Turbobiker

Citaat van: Julian op 04-03-2013 19:57:44
Citaat van: Spin! op 04-03-2013 16:51:32
Volgens mij is dit gewoon eenzelfde topic als:

- Leuke foto's
- Show je Volvo topic
- Leuke Volvo Foto's

Mag wat mij betreft met stoffer en blik worden weg gewerkt. Beetje forumvervuiling tegen gaan. Niet voor elk wissewasje een topic openen, eerst zoeken of zoiets al bestaat. En na 11 jaar is die kans zeer groot.

Nee, ik reageer niet inhoudelijk op kritieken, maar begrijp wel met welke toon er wordt gereageerd (door wie dan ook).

Nee, dit soort topics zijn gewoon leuk, om te zien wat mensen ergens van vinden en ook leuk om de plaatjes te bekijken. Eerder de vragen in de technische gedeeltes die voor de 100ste keer gesteld worden terwijl ze met de zoekfunctie gewoon makkelijk te vinden zijn zie ik onder het mom van forumvervuiling.

Doe nou niet zo eigenwijs en zeg gewoon 'ja meneer Spin'. Want hij heeft gewoon gelijk. De meeste foto's zijn namelijk al eens in die topics opgedoken... .

Misschien kan één van de moderatoren dit topic dan ook onder 'leuke foto's' schuiven...?
De Tussenpaus

Unexist

Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

robin-850-92

Julian, dan snap ik jou reactie niet helemaal.. hier zeg je het is leuk om de meningen van andere te horen, en op de vorige pagina vind je het lullig voor een bepaald forum lid omdat er iemand gewoon zijn mening geeft?...

Hiker

Dzzjjjeeeeeeeezzzzzzzzz

Kom op allemaal zeg!!!!

Degene die een reactie op iemand schrijft valt verkeerd. Over wie het gaat zegt dat het niks uitmaakt......

En ik lees een topic wat nu uitgeblust is.....beetje jammer dit. Neem alles niet te persoonlijk en met een korreltje zout.

:angel: :eusa_whistle:

Peace mannnnn
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha