Korte introductie:

Gestart door ArjanG, 28-05-2005 14:36:34

Vorige topic - Volgende topic

ArjanG

Tradities zijn er on in ere te houden, zo ook een kleine introductie van mij en mijn 850. Ik ben getrouwd, heb 3 kinderen, en woon in een nieuwbouwwijk; kortom de ideale Volvo rijder  ;).

Heb een zwarte 850 2.0i op gas uit 95 een paar maanden geleden gekocht en heb er nu bijna alle 'bugs' uit, zelfs de airco doet het weer en dat is toch heel prettig op dit moment. Het is er een met een hoop ervaring, bijna 370.000 kilometertjes, das toch een heleboel keer de wereld rond. Wat mij betreft plak ik er nog heel wat km's achter aan!

"Black is Beautiful"

Meteen ook een fotootje

volvoTon

Proficiat
Die kilometers zal wel lukken (net ingereden ;D)
Ziet er mooi uit op de foto toch willen we hem ook in het echt zien.
Dus welkom en tot op een van de meetings.

volvoTon :)

Claudia

Welkom Arjan!
Mooie zwarte roffel!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

toycar

8)
Mooi en ik hoef niet te zeuren om foto's.

Volvo comfort

Hey een keurige wagen hoor

Hmm we kunnen nu niet meer zeuren om foto's

Uhmm eens ff denken.. we moeten een foto van de achterkant van je roffel ;D

Veel veilige km toegewenst.

gr.

Koos

elianmars

En het forum is weer een mooie roffel rijker! 8)

Welkom hier, Arjan!

The Saint

Arjan "Gee" is in tha house!

Mooie wagen bovendien, al zijn de wielen niet mijn smaak.

Ik begrijp dat je alle "bugs" zelf hebt 'weggejaagd'? Netjes hoor. Veel plezier Rvan!
No shirt no shoes, no pinball

ArjanG

Het is inderdaad wel zo'n beetje de kaalste 850 die uit de Volvo fabrieken gerold is met nogal wat compromie-en in de uitrusting (zoals stalen velgen en plastic doppen), maar daar was de aanschafprijs dan wel ook naar. Wellicht dat ik tegen strakkere velgen aanloop op marktplaats of zo.

Meeste zaken door een garagist laten opknappen (zoals airco bijvullen). Heb nog een probleem met resonantie bij >130 km/u, maar die zal ik in het technische forum droppen...