achterlicht

Gestart door hjd, 19-10-2004 00:41:23

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

nee john; ik heb gezegd dat ik ze goedkoper wilde dan ineke ;D

LOL
dus haar niet de schuld geven dat ik het vel over je oren trek ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

thuur

Citaat van: Rijns_t5r op 25-10-2004 21:48:35
8)mijn achterlichten waren allebei ook dof en heb twee dingen geprobeerd eerst licht geschuurd kunstof primer erop en blanke lak en tja leek wat te worden :)maar een aantal weekjes later weer witte randen >:( ik heb toen de stoute schoenen(handschoenen)en heb de exentrische schuurtol erop gezetmet een korrel120 helemaal mat geschuurd ja echt hoor mat geschuurd, merkjes eraf volgende stap met 180 na geschuurd daarna nog met 120 toen de poetstol je weet wel die van een bekende bouwmarkt voor nog geen 10 euries en wat commandant 4 en de polijst vacht ffffffffff flink gepolijst,nou mensen ze zijn als nieuw ;Den nu nog 1maand later 8)heb fotoos maar moet ff kijken hoe ik ook alweer post hier ,maar komen eraan  8)

8)zie je het verschil uhhhhhhhhhhhhh tja :-\ ;D ;)

Het resultaat is prachtig! Ik hoop alleen niet dat je problemen krijgt bij de APK omdat je E-nummers ook weg zijn neem ik aan? Ach, een gemiddelde keurmeester kijkt daar toch niet naar..

Gr 8)

ineke

maar dat schuren kan je dus niet te vaak doen, uiteindelijk hou je geen achterlicht meer over ;D

Bij mij was het trouwens meer dan alleen dof zijn, er zat ook een aardige scheur/barst in. En dat mag echt niet.

En nee jongens, ik heb mijn auto nog steeds niet gewassen..... sorry.

ineke

Rijns_t5r

8)merkjes staan ook aan de binnenkant ;)haalt hij ze er maar ff uit als die ze wil zien ;D
ennuh ineke ik hoop ze maar 1 keer te schuren want anderssssssss moet ik ook een deal maken  ;Dmaar ik wil ze nog goedkoper als scoub ::)
ohhhhhhh das waar ook,ze glimmen nog steeds joeppieeeeeeeeeeeeee
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS