knipperend pijltje automaat

Gestart door tricas, 21-10-2004 09:12:40

Vorige topic - Volgende topic

Rad

Kijk...dat is nu mooi om te horen!
Nog speciale dingen waar je op moet letten tijdens het vervangen van de switch?

ed

Is die 79 euro bij de dealer? En het is neem ik aan de schakelaar op de bak.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

KIM

Besteld bij estate services. En het idd die zilverkleurige doos boven op de bak; de as van de selector van de versnellingsbak gaat er doorheen.
Voor het vervangen van de switch dien je het luchtfilter en de accubak uit te bouwen.
Lastig klusje is het demonteren van de stekker aan de switch. Ik heb de mijne ietwat beschadigd bij demontage. Ik had er helaas geen beschrijving bij. Voor de rest dien je alleen nog de kabel af te stellen.
Echt een piece of cake (op de stekker na dan).

ed

Ik heb het vermoeden dat je bij de dealer de stekker en schakelaar in één koopt. Daarom zal hij ook wel een stukje duurder zijn.

Was het soldeerwerk, of wat bedoel je met demonteren?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

KIM

De centrale stekker op de bak bestaat uit 2 delen; 1 deel is voor de PRND switch, het andere deel is voor de elektronica uit de bak zelf; dus temperatuur, toerental e.d. Het kan dus niet zo zijn dat je de stekker als 1 geheel kan bestellen. Soldeerwerk was er niet.
En inderdaad zit er aan de schakelaar een stekker gemonteerd, maar dat is dus maar de helft van de totale stekker.