Comets naar de dokter

Gestart door b0nkolok, 12-12-2005 13:01:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

b0nkolok

Roffelvrienden,

Mijn velgen moeten nu echt naar de dokter. Vrouwtje heeft met parkeren de hele rand van een comet eraf geschuurd. De andere patiënten hebben ook lichte rafeltjes.
Zonder wieltjes met banden rijdt de roffel niet. Ik heb zo gauw geen tijdelijke vervanging (b.v. gewone stalen velgen met gewone banden). Origineel zouden er 16" onder zitten i.v.m. volume remmen voorzijde.

Wie kan mij een set (5-gaats) lenen?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Peth©oni

Citaat van: b0nkolok op 12-12-2005 13:01:28
Roffelvrienden,

Mijn velgen moeten nu echt naar de dokter. Vrouwtje heeft met parkeren de hele rand van een comet eraf geschuurd. De andere patiënten hebben ook lichte rafeltjes.
Zonder wieltjes met banden rijdt de roffel niet. Ik heb zo gauw geen tijdelijke vervanging (b.v. gewone stalen velgen met gewone banden). Origineel zouden er 16" onder zitten i.v.m. volume remmen voorzijde.

Wie kan mij een set (5-gaats) lenen?


heb nog een set winterbanden op stalen velgen liggen Jan, bel me maar even!!!

Emiel

Heb nog wel vervangende Comets voor je te leen zit wel 225/45 op

elianmars

Jan, waar gaan je velgen heen? En wat ben je ongeveer kwijt voor de reparatie?

De Titans van ons moeten ook hoognodig naar de dokter (waren al zo bij aankoop.....)

Nu de wagen weer op stalen velgen met winterbanden staat, is het een mooie gelegenheid ervoor.

pieranja

Ik haak maar even aan op dit topic, want ik zit met hetzelfde probleem. Het alternatief is dat ik mijn vriend 1 week achter laat op bokjes bij de velgenboer! Niet gevraagd = mis geschoten.

Misschien is er iemand in de buurt (omgeving A'dam) die een krat bier wil verdienen of een appeltaart en zijn velgen 1 weekje wil prostitueren?

elianmars

Sjeez......... Ik kreeg net een e-mail met de mededeling dat er een reactie is geplaatst in dit topic. Eindelijk, na dik 7 jaar  ;D

Marc O.

Wel bizar om een topic te zien dat destijds nog door Jan is gestart....
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jan_D.

Helaas, ik niet! Is het een idee om via Marktplaats een extra setje op te duiken?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volvo-onderdelen/m641509819-volan-850r-velgen-17-inch.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Of een 16 inch setje met banden? Daarvan staan er zeker genoeg op MP.Oude Cetussen (wel de 5-gaats!!) en andere16 inch velgen kosten niet veel meer. Dan heb je ook wat voor de winterbanden.


Edit: In januari 2013 heb ik weer twee mailtjes ontvangen van het gehackte mailaccount van Jan.........
Yahoo heeft er kennelijk nog steeds niets aan gedaan ondanks enkele mailtjes van mij.

grijzev70tdi

Heb alleen maar 4 gaats dus schiet niet op...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

jelled

heb een setje perfo winterbanden liggen die je wel even kan lenen. stuur maar een pb als je interesse hebt.
People who live within their means, suffer from a lack of imagination

pieranja

Ik heb van Jelle een set kunnen lenen, en daarvoor heel veel dank! Echt top.

Mijn Volans zijn nu weer netjes opgeknapt en kunnen weer rollen!