StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

big ben

UserID6342

Proficiat met de cabrio :)  Hoop voor iedereen dat de zomer idd cabrio weer word :)

Sbv

Citaat van: Snellebaksteen op 03-01-2016 23:29:22
Van harte!
Ik hoop stiekum dat de S40 het gewoon begeeft, dan kan er bij ons ook een C naast de V staan...
Verkoop het ding dan gewoon

BBS

Gefeliciteerd met de cabrio Stefan :eusa_clap: :eusa_clap: Ga je veel plezier aan beleven mits het een beetje fatsoenlijk weer wordt :D
Volvoloos....

StefanCJ

Komende 14 dagen regen volgens weeronline  ;D

henry classic v70

Mooie wagen, ook hier had ik liever een C70 cabrio i.p.v. een Peugeot 206......  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

BBS

Citaat van: StefanCJ op 04-01-2016 08:30:35
Nou dan gooi weeronline ook de deur maar uit, voorlopig is het aan de witte kant hier ::)
Volvoloos....

leons850

Citaat van: BBS op 04-01-2016 08:58:23
Citaat van: StefanCJ op 04-01-2016 08:30:35
Nou dan gooi weeronline ook de deur maar uit, voorlopig is het aan de witte kant hier ::)

Hier niet, regende behoorlijk vanmorgen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

Gefeliciteerd Steef. Weer een cabrio erbij. Mocht de 2.0 niet bevallen, dan lepelen jullie er toch gewoon een ander blok in het vooronder? Als jij het ene blok ff optilt, schuift André het andere blok er zo in. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

En even wat meer plaatjes ... Ik heb de binnenkant schoon gemaakt. Helaas te weinig tijd om de buitenkant even aan te pakken.

Dit is een beetje jammer, binnenkort eens even kijken voor een vervangend exemplaar. Ook is het bevestigingspunt van van de middenarmsteun afgebroken. Weet iemand of deze console dezelfde is als een V70 of S70?

StefanCJ

Scheurtje in het naadje van de achterbank. Tzt even met de achterbank naar meneer Sam in Apeldoorn om het te laten naaien.

PimR

zonde.... gelijk de andere kant ook maar even laten doen als ik het zo zie

Verder ziet het er weer netjes uit van binnen!

Taranis

Afgezien van die kleine gebruikerssporen, ziet het er toch keurig netjes uit?  :eusa_clap:

leons850

Einde van de middag even in het echt bewonderd.
Echt even heel kort maar wel echt een mooie auto Stefan!  :eusa_clap: Marit was ook helemaal trots.
En Piet moest toch erg oppassen. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Redolpho

Nette auto idd

Volgens mij is die midden console goed te vervangen. Het is volgens mij uit twee stukken. Bij mijn ex C (die nu in handen is van unexist) was dit volgens mij ook gescheurd.