Stefan500 stelt zich voor

Gestart door stefan500, 16-04-2013 18:15:53

Vorige topic - Volgende topic

stefan500

Hallo allemaal, na al enige tijd mee te lezen op dit forum zal ik me toch even voorstellen,
na al wat 440's en een 855 t-5 en tal van andere merken te hebben "versleten" een tijdje terug mijn huidige auto gekocht:
een C70 T5, altijd al een mooie auto gevonden, echter niet zo praktisch, maar wat een bak!
Het is een prestige uitvoering waar (zoals vaker bij Volvo) zowat alle toeters en bellen opzitten, altijd genoeg vermogen en de degelijkheid/kwaliteit die de meeste wel kennen.
Tevens is de auto gechipt en zit er een "Remus for Volvo" uitlaatsysteem onder.

Nu echter de minpuntjes ;) : draaicircel van een vrachtwagen, achterpassagiers moeten haast acrobaten zijn, en meer dan 3 kratten bier passen niet in de kofferbak   :eusa_whistle:

Verder heb ik er een LPI systeem in laten bouwen waardoor het minder pijn doet als ik moet tanken

Ik hoop hier op het forum meer kennis op te doen zodat ik het meeste onderhoud en reaparaties zelf uit kan voeren,
hierbij kom ik gelijk op t volgende namelijk; er zijn een paar dingetjes die ik nog wil verhelpen, en hoop dat er hier iemand is die mee kan denken of een oplossing heeft ;D

- de rugleuning van de bestuurdersstoel is niet te verstellen (elektrisch+mem)
  ik heb de schakelaar en "memory-unit" al uitgewisseld met rechts, maar dit mocht niet baten
  op dit moment ligt er 1 stekker los waardoor alleen de rugleuning niet te verstellen is, als ik deze terug monteer     functioneert er niets  meer van de stoel.

- het lampje van de "achterklep open" op t dashbord knippert regelmatig als ik over een drempel rij, heel de winter niet voorgekomen, maar nu begint t weer, tevens gaat het alarm hierdoor soms af als de auto geparkeerd staat

Hopelijk kan iemand me helpen met deze probleempjes, want verder is het een dijk van een auto!

Gr Stefan

stefan500

Hier nog een paar foto's met zomer- en winterbanden

http://i45.tinypic.com/16hyya.jpg

http://i48.tinypic.com/f1y1ck.jpg

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

stefan V70RAWDAUT99

O/\7O/\ - VOLVO

V70NN 2.4 D5 D5244T10 aut 12/2009 Black S
V70R 2.3 awd B5234T8 aut 04/1999 Black S

Sbv

Rugleuning verstelling zal denk ik probleem met kabel zijn.
Even bekleding van de stoel loshalen en kabelmantel iets inkorten

stefan500

helaas is de stoelverstelling anders dan bij een 850, bij de c70 zit de motor direct op de as..
Toch bedankt voor het meedenken