AArghh!

Gestart door whachamacollit, 20-10-2004 23:29:48

Vorige topic - Volgende topic

whachamacollit

Ben net teruggekomen uit slagharen,twee dagen lang in de regen staan wachten om gedateerde  attracties te mogen overleven!schande aan het adres van deze gesjeesde paardenfokker en trawanten.
Zelden zo'n scala van door inteelt op elkaar gelijkende landgenoten mogen aanschouwen cq ruiken in zo'n korte tijd en zo weinig oppervlak om te vluchten.
Patat die alleen een korte duik heeft mogen maken in frituurvet van bedenkelijk allooi en braadworsten die niet zouden misstaan als klerenhanger in het poppenhuis van mijn bloedjes van kinderen.
Kortom misere van de bovenste plank en dit alles nog eens doorspekt met een sausje van kindergehuil en gedrein van de bovenste plank.
Als slaapplaats had eega een tipi uitgekozen die gefabriceerd is door een ondertussen hopelijk failliete firma uit een land hier ver vandaan waar het woord regen slechts een mythische betekenis kent.
Al vlot besloten dat hier slechts een leidend figuur met een lijdend gelaat uitkomst kon brengen kon ik niet anders dan mijn familie meedelen dat vader kwellingen van deze orde niet langer aankon en heb mijn schuld afgekocht met te dure te,zoete en te fantasieloze maar voor het doel toereikende smulmiddelen afgekocht.
Op naar huis!Onderweg iedere automobilist buiten het door ons gekoesterde merk het angstzweet op de bleke konen toverend naar huis  gestuurd en neergeploft op geliefde bank met aanbeden laptop.
Vrienden laten wij hier plechtig beloven dat er geen uitstapjes naar zogenaamde pretparken meer worden ondernomen ondanks dat we die zo ver mogelijk kunnen uitzoeken ivm af te leggen plezierige kilometers in het verschiet.
Zulks zal slechts ontaarden in kinderleed en spanning in spiergroepen die nog niet door wetenschap of uzelf zijn ontdekt .
Laten we wel zijn eenieder die u lief is zal u ontberingen van dit kaliber willen besparen en neemt voortaan genoegen met de door u uitgekozen lamlendige houding met het door u uitverkoren  drankje in de hand als men u maar niet hoeft te aanschouwen in een Tipi met een biertje kouder dan uw gestel aankan maar nog niet tippend aan uw onderkoelde humeur welke u trouwens zelf probeert op acceptabel niveau te houden(welk een onbegrip).
Terug in Haarlem overvalt mij een Zeer warm gevoel van behagen,alles op zijn plek,geen klamme onderbroek in beeld,geen meetlatten om te kleine kinderen uit te sluiten en wel een exact op de juiste temperatuur gebracht gerstenat in de hand maakt van deze neanderthaler weer een aimabel mens.
Als de Roffel het in de toekomst dan toch moet begeven dan het liefst op dagen van vertrek naar oorden als deze(op de knieeen op dit moment)

Ook thuis is er nog wel wat op aan te merken,virusje ontdekt maar norton heeft het zo weer weg.linkje naar laatste versie(2005) te vinden op mijn site. :P

"Is het sap het knijpen waard"

Rad

Hmmm...ik snap nu waarom er zoveel vrijkaartjes voor Slagharen worden uitgedeeld! Heb er zelf ook nog 4 liggen en had de kleine beloofd om 30 oktober te gaan.  >:(
Weet niet of dat zo´n goed idee is als ik dit lees! ???

BartT5R

Zou anders een mooie meeting zijn, met z'n allen naar De Efteling:D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Ben

Het is al weer té lang gelden dat we in Euro Disney waren  ;D

thuur

Wat een feest van herkenning. Leef met je mee iig...  :-\

Ergo: wherever you go, always take the beer with you ;D

Gr 8)

Bart GLT

Ai! Zondag a.s. zouden wij ook naar Ponypark Slagharen gaan. Voor het eerst van mijn leven. Ik krijg er opeens een stuk minder zin in. Ben benieuwd...
Volvo forever!

Reitse

Ben er jaren geleden geweest... Te dure attracties waarvan toen de helft ook nog buiten gebruik was, de andere helft kom je op gemiddelde kermis ook wel tegen.....

TTT242

Awel, naar de Efteling zou ik zelfs meegaan. Ben er al klein manneke al een paar keer geweest en zou het nog wel eens opnieuw willen zien...
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

The Saint

Whachamacollit, jij zou voor deze post een literatuurprijs moeten krijgen ;D En ook inhoudelijk ben ik het helemaal met je eens!
No shirt no shoes, no pinball

whachamacollit

"Is het sap het knijpen waard"

nOOb

Gelukkig Wacha,
Op de mini-kaaartjes die bij de diverse aanbiedingsboekjes zitten leek het enorme fun met die indianententjes. ;D
Reuze verhaal.

gr. Nico

p;s. ben je site kwijtgeraakt

Rai

Citaat van: nOOb op 22-10-2004 16:52:57
p;s. ben je site kwijtgeraakt

Ehhh, staat ie niet gewoon onder iedere post van whachamacollit ;D.....