Distributieset parts number?

Gestart door Lampje, 22-04-2013 14:43:27

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

Hoi,

Mijn volvo dealert heeft me de verkeerde distributieset geleverd voor motornr: B5234F (2.3T uit 1994, alter 1.5).

Hoofd magazijn claimt dat er in Vadis naar een ander partnummer doorverwezen wordt van een V70 van 1998-later: 30758260.

Dirk342 heeft deze geleverde doos opengemaakt en geconstateerd dat het de foute set is. Kan iemand mij helpen aan het juiste partnr zodat ik de magazijnmeester op het juiste spoor kan zetten?

Groet en dank!

KIM

30758260 zou het moeten zijn. Verschil zit 'm in de spanner.

Lampje

Hmm, volgens Dirk zit de verkeerde spanner in die doos. En nog een aantal andere dingen die niet kloppen. Iemand een ander nummer misschien?

KIM

KIM

Die magazijnman mag ook wel wat beter zijn best doen zeg...
Krijg je nog een beetje korting?

Lampje

Ja, ik krijg 15% clubkorting en hoef de 2e set niet voor te schieten want de 1e ligt helaas nog in Nijmegen.

Ik zal dit nummer even doorspelen. Bedankt Kim!

UserID6342

Citaat van: KIM op 22-04-2013 16:26:33
Die magazijnman mag ook wel wat beter zijn best doen zeg...
Krijg je nog een beetje korting?
Dezelfde opmerking maakte ik ook al Kornelis, overduidelijk iemand die geen zin in zijn werk heeft.  Wat een prutsert !  heb Frank zojuist alle nummers doorgegeven wat dus gewoon het werk van die magazijnp*k is....

En dan ook nog volhouden dat dit de goede set is met een mechanische spanner erin ????????

thuur

Citaat van: Dirk342 op 23-04-2013 01:03:06
En dan ook nog volhouden dat dit de goede set is met een mechanische spanner erin ????????

Alle 850's hebben een hydraulische spanner (waar overigens ook 3 variaties in zijn), dus die set die je hebt heeft inderdaad een mechanische spanner :D

Gr ;)

UserID6342

;D. Als je het zo bekijkt heb je gelijk Thuur.  Maar het is overduidelijk dat er iets niet klopt met deze set.  We zijn er al met Eric over bezig en komt wel goed.  Maar is idd een x70 set na '98 geleverd.