digitale werkplaats handboek voor 850 van 1996

Gestart door JeroenT, 15-04-2013 13:15:07

Vorige topic - Volgende topic

JeroenT

ik zoek een digitaal werkplaatshandboek vd 850 van 1996.
Vriend Murphy is langs geweest en naast onbekend probleem met roffel nu ook harde schijf gecrasht en daardoor het oude Volvo Vadis 2004 kwijt.
wie kan mij zeggen waar of bij wie ik een vervangend exemplaar kan kopen.

Boeijke

Marty__Mouse

Ik zou gewoon even googlen op Vadis of Vida en dan vind je vanzelf wel iets waar je het kan "kopen"  ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

NinaPaul

Voor technische ondersteuning bij het repareren of het stellen van diagnose bij een Volvo bieden wij u twee mogelijkheden:

1. VIDA abonnement

U kunt een VIDA (Vehicle Information & Diagnostics for Aftersales) abonnement afsluiten. Dan heeft u toegang tot service, onderdelen- en diagnose informatie. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om software downloads uit te voeren. Informatie over het VIDA systeem vindt u op het Internet in de Workshop Support Guide.

Er is ook een VIDA startgids te vinden op de startpagina van deze website.

Op dezelfde site onder het tabblad "Tech Info Shop" vindt u de informatie hoe u een VIDA abonnement kunt aanschaffen en de link naar deze Technical Information Shop (TIS). In TIS kunt u het gewenste abonnement aangeven en worden ook de kosten hiervan getoond na het maken van uw keuze. Een handleiding voor de "Tech Info Shop" vindt u ook op bovengenoemde website.

Belangrijk is dat u bij de registratie in TIS een BTW-nummer opgeeft aangezien u anders geen VIDA abonnementen in beeld krijgt.

Zorgt u er a.u.b. voor dat uw Internet browser cookies accepteert.

2. Telefonisch

U kunt er ook voor kiezen om contact op te nemen met de Volvo Vehicle Technical Helpdesk-service.

Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 11.30 en 14.30 - 16.30 uur, behalve op nationale feestdagen. Aangezien het een Belgisch telefoonnummer betreft, verzoeken wij u ook rekening te houden met nationale feestdagen in Belgie.  
Telefoonnummer: +32 (0)2 4827298.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

JeroenT

Boeijke, terechte verwijzing naar de forumregels. Zal topic sluiten.