welke types B5252S motoren??

Gestart door Rockoops, 08-04-2013 22:53:20

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ja, excuus. Ik doelde op de N/A blokken :)

Rockoops

Ok, vandaag en morgen gaat het gebeuren. "nieuw" blok staat klaar met diverse nieuwe onderdelen,
Oud blok grotendeels gestript , ik heb alleen problemen met de hydraulische leiding van de koppeling, wie klan met vertellen hoe ik deze los kan halen?
Hij gaat van een metalen leiding over in een kunststof gedeelte die de bak ingaat, en bij deze overgang lijkt een soort borgveer te zitten die je er naar boven toe uit zou moeten kunnen halen, alleen lukt het niet zo goed , is dit de juiste manier of gaat het anders?
Ik wil niks beschadigen vandaar...

Rockoops

Pffft
gelukt!!
Motorwissel ging soepeltjes, paar kleinigheden die tegewnzaten en veel tijd gekost hebben waren,
de gaffel aan het stuurhuis wilde niet loskomen en later weer in elkaar...
uitlaatspruitstuk was van de oudere motor anders , hier zat het flexibel deel aan het spruitstuk, wel mooi spaghetti gelast ding trouwens, en de binnenste homokineten waren iets te ver uit elkaar geweest en hebben we beide kanten los moeten halen en weer goed in elkaar zetten, wat een zeer smerig klusje was,

maar de motor starte werkelijk binnen een halve seconde!! heerlijk gevoel!! loopt heel mooi rustig
Koppeling gaat heerlijk soepel,

Ik ben nu een blij man...

)()()sT

Gefeliciteerd!! Geen foto's? :)