Voorstellen - Kreft

Gestart door Kreft, 07-06-2013 10:07:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kreft

Hallo volvo vrienden, mijn naam is Erwin, en ik heb vorige week een volvo 850 2.0I gekocht als een soort langetermijn projectje. voor nu is de auto technisch nog in orde, mag hier en daar wel wat onderhoud gepleegd worden, maar voor 600 euro mag je niet klagen. Daar kan niet wel wat geld  tegenaan geklapt worden om hem er wat beter te laten uitzien. Eh.. hij komt uit 1995 en heeft 3 ton op de teller.
Goed, ga me nu maar eens concentreren om wat foto's proberen te uploaden, maar wel ff dat de baas het niet ziet :police:
Opknapp'n die handel

Marty__Mouse

Hoi Kreft,

Welkom hier! € 600,- is een hele scherpe prijs! Ben je zo'n goede onderhandelaar of zit er het e.e.a. aan werk aan?

Foto's zijn altijd welkom natuurlijk, bijna een must zelfs  ;D

Veel plezier op dit leerzame forum!  ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Kreft

Bedankt Marty_Mouse! En dat laat ik maar even in het midden. Ben zeker niet persé zo'n goede onderhandelaar, maar aan die auto moet ook zeker nog wel wat gebeuren. Qua kilometers vond ik het in eerste instantie heel erg meevallen, zeker voor een Volvo uit dat jaar (heb ze al wel boven de 5 ton gezien, maar das natuurlijk niet heel vreemd bij Volvo's) en hij zag er van de buitenkant ook goed uit, maar qua electronica is ie wat minder en motorisch mag er ook wel weer wat gebeuren. Maar daar heb ik 'm natuurlijk ook deels voor! Das het leuke bij die Volvo's: ze blijven gaan, maar je kan er altijd wel wat aan klussen:) Weekend staat weer voor de deur, dus ik ga maar weer eens inventariseren wat er allemaal moet en kan gebeuren.
Overigens was het nog niet gelukt met die foto's zoals jullie nu wel gezien hebben, dat geef ik nog wel een poging morgen of zondag.

Fijn weekend allemaal alvast!
Opknapp'n die handel

Julius C.

Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...