Liggie: even voorstellen 850 20v 170 pk lpg

Gestart door Liggie, 05-05-2013 15:18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liggie

Ik gebruik jullie forum inmiddels al ruim anderhalf jaar om wat handleidingen na te pluizen of om kleine problemen op te lossen en dacht nu moet ik me ook maar eens netjes aanmelden en mijn eigen oplossingen en informatie delen.

Ik ben nu anderhalf jaar in het bezit van een groene 850 station 170 pk op lpg (G2) met nu 335000 km op de teller (gekocht met 299500). de auto heeft behoorlijk wat gebruikssporen maar daar was de prijs toen ook naar. Er moest ook acuut wat anders komen nadat onze witte 240 teveel kuren begon te vertonen om nog enigzins betrouwbaar op de weg te zitten voor ons. Daarvoor hebben we nog een poos een 340 variomatic gereden uit 1983.

Momenteel lijkt de gascomputer kapot maar daarover meer in een betreffend topic in de LPG sectie.

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marty__Mouse

Welkom hier.. en ik zal dan maar de eerste zijn; foto's??  ;D :eusa_clap:
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

T-5Richard

Citaat van: Liggie link=topic=64215.msg1376082#msg1376082 date=1367759925 een groene 850 station 170 pk op lpg (G2)/quote] G2? Rijdt dat niet verschrikkelijk duur (mrb)?
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R