Even voorstellen

Gestart door Harke, 16-05-2013 21:32:19

Vorige topic - Volgende topic

Harke

Hallo,

Mag ik me even voorstellen: mijn naam is Harke en ben woonachtig in Hoogezand.
Na 10 jaar in een Volvo station 240 te hebben gereden heb ik nu een 850 station.
Mijn vrouw mist de 240 enorm maar is wel blij met het comfort van de 850.

Ik heb een probleem met de bestuurders gordel, deze rolt niet automatisch af en blijft steeds steken.
Er moet eigenlijk een ander in en mijn vraag is of ik dat zelf kan doen (ben een leek).
Wat kost een gordel compleet en wie kan ze mij leveren/

Graag reactie.

Ries van de Zilverschuit

Welkom! We zijn hier niet zo bekend met 850's. Daarom de vraag: heb je foto's?

En alles is op te lossen bij onze auto's. In de omgeving van Apeldoorn staat een schuur met een zolder vol onderdelen. Zit vast wat bij. Pb arjen850 maar eens.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Broabander

Arjen850 is genoeg, estate erachter hoeft niet ;D

Welkom!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

UserID6342

Hebben we wel liggen, als we nu ook nog even het bouwjaar van de auto weten dan komt het wel goed :)  en oh j, we sturen ook op en geven ook nog een gebruiksaanwijzing erbij ;D :evil: ;D

petrolhead2.5

van harte welkom en we zijn dol op foto's  ;) een 240 was een veredelde landbouwtrekker een 850 een  :eusa_think meer dynamische landbouwtrekker (maar wel een hele fijne) veel plezier met de roffel  :eusa_dance:

arjen850

Citaat van: Harke op 16-05-2013 21:32:19
Hallo,

Mag ik me even voorstellen: mijn naam is Harke en ben woonachtig in Hoogezand.
Na 10 jaar in een Volvo station 240 te hebben gereden heb ik nu een 850 station.
Mijn vrouw mist de 240 enorm maar is wel blij met het comfort van de 850.

Ik heb een probleem met de bestuurders gordel, deze rolt niet automatisch af en blijft steeds steken.
Er moet eigenlijk een ander in en mijn vraag is of ik dat zelf kan doen (ben een leek).
Wat kost een gordel compleet en wie kan ze mij leveren/

Graag reactie.

Heb ik idd wel liggen hoor, wil hem ook wel voor je monteren als je dit niet ziet zitten;) alles kan;)