lange lambdasonde

Gestart door giovanni4451, 23-05-2013 00:12:55

Vorige topic - Volgende topic

giovanni4451

Beste forummers!

Bij mijn C70 is de achterste lambdasonde aan vervanging toe, toen ik deze had besteld bleek de kabel te kort te zijn. Achteraf bleek dit dus door de 3'' downpipe te komen... Weet iemand welk p/n de lange lambdasonde heeft en of waar ik die misschien kan bestellen? :-[

Ik heb het forum al redelijk door gestruind en kwam uit op de LS7070 maar dat blijkt een lambdasonde voor de kat de zijn en ik heb juist die NA de kat nodig. Ik hoop dat iemand me met deze simpele vraag kan helpen :angel:

Gr. Giovanni

UserID6342

9202721 voor een C70 tot en met '98
9497345 '99-'02
30637016 vanaf '03

Weet niet wat je bedoelt met: 'ligt aan de 3"DP' ?  Is de bung dan te ver naar achteren geplaatst, want dan gaat een originele sonde nooit passen....

Jeroentjuh

Ik heb er een origineel verlengkabeltje tussen zitten....

UserID6342

Verlengkabelnr: 9202715

toonbinneveld

wat extra kabel en een soldeerbout?

UserID6342

Nooit doen ! bij lambdasondes, zijn weer van die prutsoplossingen die storingen kunnen gaan opleveren of een niet meer werkende lambda tot gevolg hebben.

giovanni4451

Bedankt voor alle snelle reacties!

Had donderdag maar even naar de dealer gebeld om de lambdasonde en verleng kabel te bestellen, ik had nog zo gezegd kijk wel eventjes dat het wel op elkaar past.. Ja hoor meneer dat komt goed! Kom ik thuis GRRR past het verleng kabeltje er niet op.. Maandag maar weer eens eventjes bellen  :eusa_wall:

Er moet ook één lange kabel zijn, weet iemand toevallig welk p/n dat is?

Dit had ik besteld maar het verloopje pas er niet op..  :(