Het Grote OVLOV Subframerubber Inserts Topic.

Gestart door -D©©©L-, 15-05-2013 22:42:36

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Ik ook, in de volgende ronde dan ook maar voor de XC bestellen. Hoewel als we ze er zaterdag makkelijk tussen kunnen drukken, dan kan ik zien hoe het verschil merkbaar is en of het de moeite loont.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elmarconi

1) Wout-P11
2) Elmarconi

Ik heb ooit al preventief subframe bouten gehaald. Die moeten er ook maar eens aan geloven.

Kunnen we 't ook eens hebben over het volvo850cafe ;)
--
Autogas Inside . . .

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 19-06-2013 23:43:41
Citaat van: elianmars op 19-06-2013 23:42:42
Ik ben trouwens wel benieuwd of het merkbaar is bij mijn wagen. Binnenkort maar eens nieuwe bouten bestellen en de inserts er in drukken  :)

Nieuwe bouten? Waarvoor?  :D

Bouten zijn de afgelopen tijd erg vaak los geweest door het gedoe met de koppeling. Ik heb het gevoel dat er op dit moment ook een of meerder bouten niet goed meer vast zitten. Die zal ik eerdaags eerst eens natrekken. Maar ik wil er dus wel vier nieuwe in draaien.

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 19-06-2013 23:50:53
Citaat van: Hans Duiven op 19-06-2013 23:43:41
Citaat van: elianmars op 19-06-2013 23:42:42
Ik ben trouwens wel benieuwd of het merkbaar is bij mijn wagen. Binnenkort maar eens nieuwe bouten bestellen en de inserts er in drukken  :)

Nieuwe bouten? Waarvoor?  :D

Bouten zijn de afgelopen tijd erg vaak los geweest door het gedoe met de koppeling. Ik heb het gevoel dat er op dit moment ook een of meerder bouten niet goed meer vast zitten. Die zal ik eerdaags eerst eens natrekken. Maar ik wil er dus wel vier nieuwe in draaien.

Oke, duidelijk

ZC3rr0r

1) Wout-P11
2) Elmarconi
3) ZC3rr0r

Was blijkbaar te lat voor de eerste ronde, maar ben er graag bij nu :)

pwassink

T nadeel van al een heeeeele poos met de Ovlov inserts op den achterbank rondgereden te hebben,
is dat je ze uiteraard dan och ook een keer zal moeten plaatsen.

nu was t ondehand zomer (geweest), het is na de langste dag, was korte-boksenweer en we hadden al om de meiboom gedanst, en toen na de avondversie van de oosterse specialiteiten nog wat tijd over was, tja wat moet je dan nog verzinnen om het niet te doen ..  ;D

Nou ze zitten erin, de plaatsingsceremonie helemaal afgerond, allerhande smeerseltjes op bussen en bouten,
met vele momenten de boel weer vastgezet en met de oeroude maniscope de gradenboognatrekprocedures afgewerkt.

En inderdaad, los van de al aanwezige Ipd stijvere stangen en allerhande andere modificaties is dit zeker een
leuke verbetering, het is allemaal weer eem stuk strakker en frisser.

Beetje meer weer zoals hij ooit was zo'n 370K geleden vermoed ik ..  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

UserID6342

Vandaag eindelijk eens pas even kunnen rijden met de inserts erin. Voelt idd iets strakker allemaal, zowel rechtuit als in bochten.  Rammelt ook wat minder op klinkerwegen.  Goede aanvulling wat mij betreft en zeker de moeite waard om te doen.

Monteren was binnen een half uur gedaan voor alle 4 de inserts.  Genoeg vet en een goede luchttol does the job.  Ze zitten nu met het moment 'voor het afbreken kwartslag terug' vast en werkt prima ;D.

Ewout Schalkwijk

Ik ga het morgen proberen. Geen brug, wel bokken.
@Dirk: weet jij de momenten uit je hoofd? 360.000nm?

;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

-D©©©L-

UserID6342

Whoehahahaha, net zoiets als Marco zegt ;D ;D

BBS

Citaat van: ZC3rr0r op 20-06-2013 12:59:25
1) Wout-P11
2) Elmarconi
3) ZC3rr0r

Was blijkbaar te lat voor de eerste ronde, maar ben er graag bij nu :)

Voor een eventuele volgende ronde doe ik ook mee ;)

• 1) Wout-P11
  • 2) Elmarconi
  • 3) ZC3rr0r
  • 4) BBS
Volvoloos....

elloy

Ik ook

1) Wout-P11
2) Elmarconi
3) ZC3rr0r
4) BBS
5) elloy

elianmars

dielie850

1) Wout-P11
2) Elmarconi
3) ZC3rr0r
4) BBS
5) elloy
6) dielie850

razorx

1) Wout-P11
2) Elmarconi
3) ZC3rr0r
4) BBS
5) elloy
6) dielie850
7) razorx

Ik ben overtuigd! En voor een zinnig bedrag. Ik denk dat die laatste opmerking een statement is. ;)