bloem volvo voorstellen

Gestart door bloemvolvo, 22-05-2013 00:22:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

maruska

en hoe komen ze aan 750 pk ? deze heeft standaard "maar 300".. dus ben erg benieuwd naar de modificaties
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

arme aandrijflijn. ik kan me herinneren dat ET wel een een project 400 of 450 pk had, maar 750 ? is dat op rollenbank gemeten ook , of claimt men dat ?

leons850

Ik hoop dat je dat dan wel gaat filmen inc de resultaten.  :eusa_pray:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

reneetje

Citaat van: bloemvolvo op 29-12-2013 18:59:46
het komt door een set uit amerika :)  je ziet eigenlijk niks aan de buitenkant  alles zit inwendig andere turbo ander ecu  kan alles afregelen worden. wat kwa binnen kant van de motor zit is eigelijk niks meer van over  van volvo  ;D  ik was in amerika voor me werk en daar kwam ik dit tegen heb overlaten komen en er in laten zetten   :eusa_dance:


Als ie maar goed bevalt en jij bent er blij mee ........dan ben je er toch :laugh:

Maarre die 750 pk , ik hoop dat je er garantie op hebt , want ik zou dan de rekening maar vast opzoeken.... :eusa_liar:

;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

-D©©©L-


volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ludo

Had je bij de aankoop veel zakjes in de kofferbak liggen?.

Boeijke

Blijf het ook een apart verhaal vinden hoor.
750PK. Niets te zien onder de kap, geen hele rare remmerij om dat geweld tot stoppen te dwingen.

Vindt dit echt een ding van eerst zien, dan geloven.
heb hier in de loop der jaren al veel (zwaar) getuned spul voorbij zien komen. maar nog geen 600+ pk waar helemaal niets aan te zien is.

Mocht ik het mis hebben dan bij deze alvast oprechte excuses voor mijn twijfel/

marrrcel

Hoe dan ook is het wel een mooi ding! Gefeliciteerd met de aankoop. Lijkt me een heel avontuur, een auto aanschaffen in de USA.

ulkeman

ik geloof er eigenlijk helemaal niks van,

denk dat die persoon niet eens een volvo heeft,
en mocht hij der 1 hebben is de 750 pk een verzinsel.!


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

ulkeman

Citaat van: Lunadust op 30-12-2013 11:02:24
Zomaar een willekeurige foto van een 6cilinder twinturbo DIESEL fohn?
Een willekeurige foto van een standaard V70nR
Info uit amerika?
zomaar gekocht?

Dit zal wel weer zo'n 14 jarig jochie zijn.

lijkt me inderdaad de juiste conclusie  ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

)()()sT

Jongens toch, wat zijn we weer vijandig ???

Niettemin wil ik wel eens fatsoenlijke foto's zien ipv. van standaard setup van een Rn 8)

petrolhead2.5

 :o
Citaat van: ulkeman op 30-12-2013 10:58:26
ik geloof er eigenlijk helemaal niks van,

denk dat die persoon niet eens een volvo heeft,
en mocht hij der 1 hebben is de 750 pk een verzinsel.!
ik sluit me er bij aan, verhaal rammelt aan alle kanten, eerst een 850R, dan 850R op LPG, en nu een V70 met 750pk, gods onmogelijk. Als ik zie hoe bijv martijn bezig is om uit een 854 flink vermogen te peuteren en ik zie foto van een standaard R blok ONMOGELIJK op z'n duits TOTALE QUATSCH  :o ff kritische noot, maar af ent toe moeten mensen ook ff een  :eusa_hand: worden toegeroepen  ;)

petrolhead2.5

oh ja en over de spelling en taalgebruik maar te zwijgen, klop gewoon geen biet van