Even voorstellen

Gestart door mauppie, 20-05-2007 13:51:22

Vorige topic - Volgende topic

mauppie

Hallo ik ben Maurits 33 jaar en woon in Apeldoorn en ben nog zoekende.
Ik ben altijd wel liefhebber geweest van Volvo, en dan alleen de grote modellen zoals de 740/940 850/V70 Classic  maar nooit in kunnen rijden.
Mijn voorkeur gaat uit naar een handgeschakelde 855 T5/T5-R/R of V70 Classic T5/R met een max kilometerstand van 250K en geen Italiaanse 2,0ltr versie. Nu heb ik een V70 T5 bekeken (met de tips van het forum in achterhoofd) deze had 213K gelopen alleen viel mijn op de het motorblok erg vet was vooral onder de aluminium strip voorzijde bovenop het blok en achter het blok liep een dikke slang ik vermoed dat die naar de turbo loopt (ik weet niet precies waar alle onderedelen zitten, ben wel technisch maar op een ander gebied)ook deze was erg vet bij de slangklem, hij was wel bij een officele dealer onderhouden maar ik heb geen haast met de aanschaf dus ik denk dat ik hem maar laat staan en rustig verder kijk.

t5karel

Hehe,Mauppie is mijn scheldnaam.M,n 2e naam is nl Maurits ;D.Welkom hier joh.Staat nog een leuke CY op het advertentie board hier ;).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Philip850

Welkom!

Zoek en gij zult vinden, neem er rustig de tijd voor en je komt vanzelf tegen wat je zoekt. Een beetje interpunctie maakt het lezen wel wat makkelijker...

Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Ricardo

Wat bedoel je met ik wil geen Italiaanse 2 liter, de 2 liter of de Italiaan? Zo'n 2 liter is ook niet mis hoor.

Dat vet kan komen doordat de rubberring aan de oliedop lang niet is vervangen. Dat wil niets zeggen over de staat van de auto.

killerbee

Een 2.0 ltr Italiaan rijdt ook best hoor  ;)
Spreek uit ervaring  ;D ;D ;D :P

Philip850

Niet mis nee maar ik snap dat wel. Ik zou zelf ook gaan voor de 2.3
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73