850 Alter I meeting (startpost update)

Gestart door grijzev70tdi, 13-10-2012 19:35:51

Vorige topic - Volgende topic

EdenAli

Bij Tivoli langs geweest en de vraag was hoeveel personen komen er?
Blijven er nog wat eten?

Ik zou graag voor de 20e Juni ong. willen weten hoeveel auto's en personen er dan de 30e komen.

big ben

Ik ben er niet  :-\.........  iig veel plezier  ;)

Ik ben hier  :D

Autogek

Ai, dan kan ik er (zeer waarschijnlijk) niet bij zijn, want op 29e mega-bbq waarvan ik de dag erna de fall-out opruim.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

EdenAli

We zijn nu met 5 auto's/Leden komen er niet meer?
Graag even weten ivm het te reserveren plaatsen.

BBS

Ik was eigenlijk wel eens van plan om langs te komen, maar ik kan nog niks voor zeker vastzetten.
Sowieso houd ik hem wel in de gaten.
Volvoloos....

ZC3rr0r

Balen, vriendinlief verraste me vanochtend met kaartjes voor Graspop in Dessel (Belgiƫ) van 28 t/m 30 juni.
Ga er dus toch niet bij kunnen zijn :(

(Als er al kosten gemaakt zijn voor een of ander, stuur me dan ff een PBtje, dan regelen we dat gelijk ff)

EdenAli

Kosten zijn er nog niet gemaakt de eigenaar wil gewoon weten hoeveel er komen ivm reserveren parkeerruimte en evt gasten die blijven eten.
Kan zondags nogal druk zijn daar vandaar mijn vraag.

ZC3rr0r

Gelukkig.
Vind het wel jammer, is een leuk initiatief. :)

EdenAli

Ik heb het even bekeken en vind 5 aanmeldingen gewoon te weinig.
Nu is meestal de regel dat er wel meer zouden komen helaas hebben we verders niets vernomen.

Ik moest parkeerplaatsen reserveren omdat het wel leuk zou zijn als we met z'n allen bij elkaar konden staan.
Het kan zondags nogal druk zijn daar en de eigenaar was niet van plan om een stuk leeg te laten als er toch niet meer kwamen.

Bij deze is het gecanceld volgende keer beter.

ZC3rr0r

Zonde Ed, was er ook graag bij geweest, maar kan nu niet echt uit.
Later dit jaar nog eens proberen?