De Sandstone Seventy, mijn S70 TDI

Gestart door Gunnar, 25-07-2007 23:04:43

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Erg mooie wagen en kleur! Jammer van de velgen.................. ;D

Gunnar

Witte wijzerplaten geplaatst.

EDIT : En dan ook een paar maanden later een howto gids ervoor.

KLIK HIER
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Fritzie

Citeer
En dat versleten stuur viel me ook zwaar, dus dankzij de tips van Estveldt een reparatiesetje besteld bij collourlock.
Natuurlijk zolang je een stuur laat drogen kan je niet rijden en ik besloot dan maar een beige C70 stuur te kopen (dikker) en dat te verven naar oak. Daarna werd het originele stuur ook opniew geverfd.

Schitterende en aparte kleur...heb ik ook eens bij staan kwijlen.....
Ik heb zo'n zelfde licht halflederen interieur en het stuur is hier en daar wat sleets geworden en donker. Is dat inderdaad "gewoon" te verven? Is dat een succes? En waar haal ik dat spul? Alleen via internet te bestellen?

Enno

Citaat van: Gunnar op 06-09-2007 18:52:26
Witte wijzerplaten geplaatst.

http://img402.imageshack.us/img402/666/im005181ju2.th.jpg

http://img512.imageshack.us/img512/8783/im005184cw9.th.jpg

zag dezelfde wijzerplaten laatst in een oud 205-je GTI...16V....

was een beetje...het gevoel van he die ken ik.....ik heb ze namelijk ook....

mhjvs

Ben benieuwd naar de CarPC beschrijving....

Groet,

Michiel

Gunnar

Vanochtend rustig vertrokken, ramen dampde een beetje aan door de koude, ik denk ik gooi het raam even open.
Toen de verwarming begon te werken wou ik ze terug dichtdoen.... niet dus.
Ik probeerde nogmaals met het schakelaartje te friemelen, met als resultaat dat ze bijna helemaal openstond bij -2  ;D

Zo de retourrit van 60 km gedaan vandaag met de verwarming op maximum en thuisgekomen direct de herstelgids van dit forum toegepast. Geklokt op 18 minuten was de boel terug gemaakt. Het probleem zat hem in de grote hoeveelheid stofvlokken die tussen de contacten gekoekt zat. Raam terug dicht dankzij dit forum  8)
+32488868381

Gunnar

Paar dagen verloft genomen, was van plan om veerpootlagers te vervangen en distributieriem te doen.
Vrouwlief zag liever een weekendje romantisch samenzijn, dus ga voor de eerste keer in 10 jaar mijn eigen auto door een garage laten herstellen.
Duur weekend, vrouw EN auto....

+32488868381

thuur

Citaat van: Gunnar op 31-01-2008 18:23:59
Paar dagen verloft genomen, was van plan om veerpootlagers te vervangen en distributieriem te doen.
Vrouwlief zag liever een weekendje romantisch samenzijn, dus ga voor de eerste keer in 10 jaar mijn eigen auto door een garage laten herstellen.
Duur weekend, vrouw EN auto....

Hobbies kosten geld ;D

Gr ;)

KUKO (Rob)

Tja wielen en ti.ten kosten het meeste geld in de maand. ;D

Gunnar

Citaat van: thuur op 01-02-2008 00:14:24
Hobbies kosten geld ;D

Gr ;)

Een vrouw nemen is toch zoiets als van je hobby je beroep maken, dan is de fun er meteen af :-)
+32488868381