Terug in een Volvo (en bere-gelukkig)!

Gestart door Julius C., 04-06-2013 18:24:50

Vorige topic - Volgende topic

Julius C.

Vorig jaar heb ik de 855 T5 de deur uitgedaan.
Er stond teveel werk aan te komen (o.a. de as achter, ophanging voor, aircopomp kaduk etc.) en de eeuwige verrassingen die ik elke keer wéér vond vanwege een vorige eigenaar die het woord Fair alleen kende van de gokhallen met het woordje play er achter geplakt.
Aangezien ik voor mijn werk niet meer buiten Arnhem hoefde te zijn en een sixpack wat langzamerhand in een beertender was veranderd, een tijdje lekker het fietsje gepakt.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan; elke keer de auto van de buren lenen als er eens iets was en als bonus een beertender die mij zo gezellig vond dat hij maar bleef hangen, op zoek gegaan naar een Volvo Station op G3.
Uiteindelijk is het deze Antraciet grijze dame op 16 inch schoeisel geworden! Foto's zijn pré poets en leer geknoei  ;)

Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

rogerV701998

Netjes!

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan... ;D

The Demon

Heee Julius,

Mooie auto, maarreeeeuuuhhhh heb je nou gelijk de kat van de buren doodgereden?  :eusa_think: (Foto 2)

Enne wat betreft je "Beertender", Goed gereedschap hangt onder een afdakje  ;)

Groet,
The Demon.

volvobug

Ah, nou welkom terug met deze grijze dame. In welke wijk (wonende op A.?) van Arnhem kunnen we de auto spotten?
Welke gasinstallatie zit er in, Vialle LPi?

-edit: laat maar, ik zie het al aan het schakelaartje op je dashboard  ::)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

henry classic v70

't Virus zit dus dieper dan je verwacht... Welkom terug ;D
Wel snel de strip verwijderen van de achterklep, zit er al flink krokant uit ;)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

petrolhead2.5

het virus blijf toeslaan tot voor kort kon ik er niet over meepraten maar nu wel, gefeliciteerd met je aanwinst  ;)

leons850

Citaat van: The Demon op 04-06-2013 19:44:09
Heee Julius,

Mooie auto, maarreeeeuuuhhhh heb je nou gelijk de kat van de buren doodgereden?  :eusa_think: (Foto 2)

Enne wat betreft je "Beertender", Goed gereedschap hangt onder een afdakje  ;)

Groet,
The Demon.

Goed gereedschap roest toch niet? ???

welkom terug Julius,
Mooie auto, en eenmaal een Volvo blijft een Volvo zeggen ze hier toch. ;D

Groet Leon
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

marrrcel

Ha Julius C., een bekende van het Saabforum!

Welkom (terug). Het lijkt inderdaad wel alsof je een kat hebt platgereden. Jouw kennende gaat die V70 veel TLC krijgen. Succes ermee.

Julius C.

Haha, dank jullie allemaal weer...
Voor alle bezorgde lezers:
No animals were harmed while taking pictures!  :police:

Dat is mijn kater Fred, een Blue Solid Ragdoll die nog steeds NIET uit de kast wil komen; Fred komt ons altijd begroeten als we thuis komen en gaat b.v.  's avonds mee om de hond uit te laten.
De strip onder het raam is in werkelijkheid niet zo ver heen als op de foto, maar gaat er binnenkort natuurlijk af.

Eerste zwarte handen ook al gehaald; auto gaf de ETS signalen af qua loop. Ik kan inmiddels lezen en schrijven met OBD maar niet met deze, dus even naar de dealert, Scholten en Co. zijn altijd erg hulpvaardig. Auto uitgelezen en de voorste lambda was de boosdoener. Jullie weten wat deze nieuw kost. Dus ik-hop-naar mijn maat Martje die een onderdelenschuur heeft ergens onder de rook van Arnhem en voor 4 tientjes een andere gescoord, er in geschroefd en ze liep weer als een zonnetje.

Auto is volledig dealer(s) onderhouden, laatste eigenaresse was een wijkverpleegkundige op leeftijd in het Brabantse en auto ging weg omdat twee Volvo's hun te duur werd omdat zij alles op de fiets ging doen...
Dus wél oud vrouwtje (met pittige rijstijl), nee niet binnen gestaan, wel volledig a-technisch dus zelfs de lampjes werden door de dealer gedaan. Ik ben nu de vierde piloot. De 2de eigenaar heeft er de G3 in laten hangen in 2007. Pomp vernieuwd maandje of zes terug.

Ja, paarse injectoren  :angel: en nee ik geef héél netjes gas  :evil: en heb vanaf maandag er pas 500 km mee gereden!

Ps. @ Volvobug: wagen slaapt in het Duifje in de buurt van de aardbeien boerderie.
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...