Beetje in mineur.....

Gestart door Sverige, 25-10-2004 21:56:48

Vorige topic - Volgende topic

Sverige

Hallo, als in newbie op dit forum wil ik me effe voorstelle.

Ruim 6 jaar heb ik in twee verschillende 850-estates gereden. Met zeer veel plezier, genoegen en wat al niet meer.  Model, geweldig, 5-cylinder sound fantastisch. :D Problemen, none.

Sinds ongeveer een half jaar heb ik een V70 diesel, nieuw model van 2001. (nog net met VAG-diesel).
Auto is behoorlijk decadent uitgerust en rijdt comfortabel, dat is een feit. Wat ik mis is natuurlijk de 5-cylinder benzine-sound .  :-\
Wat ik verder wel eens zou gaan kunnen missen is de oerdegelijke Volvo-betrouwbaarheid en degelijkheid.  ???
De garagerekening van de laatste beurt was ongekend. Blokken en schijven.......Ok dat kan slijten, is normaal.
Olielekkage onder blok.......oei!  Nu misschien wiellagers.......oei! Wat volgt?
De auto kwam uit de lease, perfekt onderhouden, volledig nagezocht.
Heeft 2 ton gedraaid, voor een Volvo.......makkie, net warm, heb ik nooit anders meegemaakt.
Ik krijg het idee dat de kostenbesparingen door de acquisitie van Ford zijn  negatieve vruchten af begint te werpen.
Maw, ze worden niet meer zo degelijk in elkaar geschroefd als de 850's, daar kan de pietpraat van de dealers niets aan verbeteren.
Gaan de eigenaars van de nieuwe modellen straks de prijs betalen??

Han

Peth©oni

Welkom, en toch veel veilige en minder kostbare kilometers gewenst.
Kosten aan de volvo zullen er altijd zijn, maar of dat met de acquisitie van ford te maken heeft..... dat denk ik niet... (nog niet)

en en en foto?

Rijns_t5r

8)tja het valt niet mee he ,een gebruikte volvo.maarja met een beetje zelf sleutelen kan je heel wat kosten besparen ;)kijk maar bij meetings,sleuteldag,harstikke leuk.
wens jou nog wel hele fijne kmters met je v70 en weinig kosten 8)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

The Saint

Welkom op het forum Sverige. :)

Als je wilt kan ik het geluid van mijn V70 R wel even opnemen, dan kun je dat afspelen tijdens het rijden. ;)
No shirt no shoes, no pinball

Sverige

Bedankt voor jullie reaktie.

Peth, heerlijke kilometers zullen het wel worden, ik ben niet anders gewend. Ik hoop  dat de portemonnee alleen openhoeft voor dieselolie en normale zaken. :)
Enneh Ford, ja ik zit zelf ook in het bedrijfsleven en ervaar dat dit soort overnames vrnl. tot doel hebben kostenreductie en meer winst voor minder mensen.
Maw,  merkidentiteit behouden, maar alles wat, zeg maar op zowel een Ford als een Volvo past,  in massa bouwen.
Ik sprak laatst een Volvo-monteur aan over een rammeltje in vergelijking met de 850, waarop deze zei: "Ja, maar bij de 850 zaten zuuuuulke bouten en bij de 850 had je...........ik bedoel maar.
Niet dat ik nu graag aan stemmingmakerij doe, maar het geeft te denken.
Foto, heb ik nog niet, komt later. Ik heb er wel van mijn ouwe trouwe 850- estate twintigklepper. Maar ja die wil je natuurlijk niet zien, toch? ;D

Rijns, ik ben niet echt een sleutelaar. :'(
Ik heb geen 2 linkerhanden, maar heb er gewoon te weinig verstand van.
Bandje verwisselen, beetje poetsen, lampie verwisselen, dat lukt allemaal wel, verder.......nog niet.

Han

Sverige

Ok, mail dat geluid maar.
Ik heb ADSL, dus het mag lang zijn. :D

Han

Sverige

Hoe krijg ik nou in verdesnaam een fotootje erbij????????
Ik snap er niks van volgens mij doe ik iets fout.
Bij mijn profile staat een rood kruisje en that's it
In mijn profiel heb ik een pad aangegeven naar een fotootje in mijn documenten, maar het werkt niet.

Wat nu?

BenC70ES

Citeereen pad aangegeven naar een fotootje in mijn documenten

De foto moet wel ergens online staan en niet op je harde schijf hé  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Sverige

Het is gewoon een eigen foto die nergens online staat.

Dat kan toch ook?? Bij andere forums waar ik kom is het klik,klak,klaar. ;D

Of is het hier ingewikkelder??

Han

Rad

Je moet zorgen dat de foto voor iedereen op internet benaderbaar is.

Het makkelijkste is om hem op je eigen stukje webspace te zetten als je die van je provider hebt gekregen, maar je kan hem ook ergens op een picserver plaatsen zoals op http://picserver.student.utwente.nl/ en dan je foto oproepen door hem tussen image tags te zetten [i m g] http://link naar het plaatje.nl [/ i m g] in je bericht.

Sverige

Zoiets bedoel je?????

Ik vraag me wel af bij het rondkijken op die site wat ze op de Universiteit Twente allemaal bestuderen.............. ;D

Han

Rad

Eeehhh... ik zie nog niets!

Kijk ook even met de search, dan vind je het wel...

Sverige

Ik krijg een keurig fotootje links van het interieur van mijn bolide.

Han

Rad

Ok...mijn verwachting was een grote foto in je post...
Het is dus gelukt!