Volvo en de Prins

Gestart door LekkeRRRR, 02-11-2004 22:32:48

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Dan is hij toch 2 keer gecrasht... die zilveren 850 T5 estate met columba's is ook eens in het nieuws geweest , en was nog erger kapot dan deze...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

LekkeRRRR

referenties Ben? plaatjes?

(en volgens mij heb ik 'm bij de geboorte van zijn dochter in een XC90 zien rijden)

:)/jan

thuur

Citaat van: Halimi op 03-11-2004 21:27:10

Hier is tie dan !!

Tjonge jonge wat een prutser >:(. Arme Volvo....  :'( :-\

Gr 8)

Ribke

Goh....dan ben ik ook gauw een prins.....wat kan het leven toch raar lopen he?

BenC70ES

Citeerreferenties Ben? plaatjes?

(en volgens mij heb ik 'm bij de geboorte van zijn dochter in een XC90 zien rijden)

Denk dat ik het over Prins Bernard had...  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

jorit

Er was toch n lading beton van een vrachtwagen bovenop die blauwe volvo 850 estate gevallen?? ;D ;D,

mr_overdrive

Leuke aanvulling op het verhaal:

Na zijn 1994 T5 Estate kwam er uiteraard een nieuwe T5 Estate, een handbak. Ditmaal eentje in Venetian Red, een handbak. Bijna alle opties, waaronder een origineel Volvo kinderbankje. Zou hij plannen hebben gehad met Emily in die tijd? :-)

mr_overdrive

Ik was nog niet klaar met mijn verhaal...drukte per ongeluk op opslaan.

Deze auto hield ZKHWA gelukkig wel heel en reed er 40.000 km mee. In (volgens mij 1997) werd de auto kennelijk verkocht en vervolgens aangeboden bij Volvo Dealer Helpman in Groningen. De dealer adverteerde zelfs met het feit dat de auto in het bezit was geweest van ZKHWA. Koste uiteraard ook een fortuin, maar was in werkelijke nieuwstaat. De auto was voorzien van een nieuw kenteken (SR-ST-**) en werd gekocht door een man uit Haren (GN). Na twee jaar bood hij de auto te koop aan (met nog steeds een van de originele AA-platen erbij) en werd eigendom van de vader van een goede vriend van me.

De auto heeft inmiddels 170.000 km gereden, alle historie is nog steeds bij de auto aanwezig, inclusief het onderhoudsboekje met het origineel ingevoerde AA-kenteken.

Mij is er overigens niks bekend van een zilvergrijze Estate. Wel kan ik me herinneren dat er destijds iets achterin de AutoWeek heeft gestaan over deze crash.

Wisten jullie overigens dat Bea prive een XC70 rijdt?

Groeten,
Per

Rudi

' De dealer adverteerde zelfs met het feit dat de auto in het bezit was geweest van ZKHWA.'

Voor mij genoeg reden om hem niet te kopen....
Dr.Go-Fast...

mr_overdrive

Als je de auto had gezien, was je zeker verkocht geweest.... ;-)

Ik ben niet snel onder de indruk van een auto 'in perfecte staat', maar deze was werkelijk nieuw.

@Ludo: Hi! Inderdaad een tijdje weg geweest voor mijn werk (voor een ander merk), nu inmiddels in het bezit van een 1992 850 GLT.

Viper850

Beetje oud topic, maar goed...

Ik was gisteren bij Combigarage en daar stond een prachtige rode 850 voor reparatie. Ik de monteur gevraagd of de wagen geimporteerd was aangezien het kenteken met een S begon. "Nee",  zij hij, "deze wagen is van Prins Willem Alexander geweest. Ik dacht eerst dat ie me liep te dollen, maar hij zei dat het geen grap was. Ik heb de wagen eens goed bekeken en het is echt een supermooi ding met een fantastische kleur. Hij heeft een R-bumper en R-velgen, XC-grille, dubbele uitlaat en vanbinnen ook lekker in het leer. Inmiddels dik 2 ton op de teller.

Ik weet niet wat eraan moest gebeuren, maar de cylinderkop lag er iig wel af.

Hier nog een tweetal foto's:

En nog eentje van de mijne, waar een deurvanger en motorsteun rechtsonder zijn vervangen:

Racingbrick

Citaat van: Viper850 op 24-05-2007 13:08:20
Beetje oud topic, maar goed...

Ik was gisteren bij Combigarage en daar stond een prachtige rode 850 voor reparatie. Ik de monteur gevraagd of de wagen geimporteerd was aangezien het kenteken met een S begon. "Nee",  zij hij, "deze wagen is van Prins Willem Alexander geweest. Ik dacht eerst dat ie me liep te dollen, maar hij zei dat het geen grap was. Ik heb de wagen eens goed bekeken en het is echt een supermooi ding met een fantastische kleur. Hij heeft een R-bumper en R-velgen, XC-grille, dubbele uitlaat en vanbinnen ook lekker in het leer. Inmiddels dik 2 ton op de teller.

Ik weet niet wat eraan moest gebeuren, maar de cylinderkop lag er iig wel af.

Hier nog een tweetal foto's:
http://img58.imageshack.us/my.php?image=afb208re4.jpg

http://img231.imageshack.us/my.php?image=afb207hk1.jpg

En nog eentje van de mijne, waar een deurvanger en motorsteun rechtsonder zijn vervangen:
http://img231.imageshack.us/my.php?image=afb209bo3.jpg

En toch b lif ik me afvragen waarom Prins Pils met een Duits kenteken reed, zal dat zijn geweest om de BPM te omzeilen?

Marc O.

Citaat van: Racingbrick op 24-05-2007 13:30:46
En toch b lif ik me afvragen waarom Prins Pils met een Duits kenteken reed, zal dat zijn geweest om de BPM te omzeilen?

Die betaalt ie volgens mij zowiezo niet. Overigens staat in een van de berichten hierboven dat hij met Duitse platen reed om minder op te vallen tussen het verkeer op de Duitse wegen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

@®-

En nu rijdt ie met een donker blauwe V70. Met klik systeem á la boedel verhuur voor de kentekenplaten, daar herkende ik hem mee, omdat dat op viel en ik toen naar de bestuurder keek.

Brambo67

De auto van ZKH Prins Pils is idd in handen van een echte liefhebber. Onlangs nog heb ik in de auto gereden. De auto is getuned (grotere DP, chip etc.) en is ook uiterlijk verfraaid met de o zo prachtige Satellites (winter en zomersetje) De eigenaar is zeer gelukkig met zijn auto en deze wordt dan ook helemaal vertroeteld.

Inmiddels zijn heel wat onderdelen vervangen (R-bumper, Airco, spoiler, grille etc.) Ik sluit niet uit dat we dit exemplaar nog eens op een meeting mogen bewonderen.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!