v70 2.5 TDI AUT

Gestart door MacMouse, 25-07-2012 22:10:56

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: MacMouse op 15-08-2013 11:37:44
dat motormanagement lampje schijnt al vanaf 200.000 km te branden, alles geprobeerd, maar blijft terug komen.

alleen niet uitgelezen denk ik
Even aan de computer hangen dan weet je het lijkt me

MacMouse

ja ben ik met je eens.

Maar waar ? De garage's hier in de buurt kunnen het allemaal niet zeggen ze en de Volvo Dealer Henk Scholten kreeg het ook niet voor elkaar.
Volvo Beesd ?

Volvo S40 2.0 1997
Volvo V70 2.5 TDI AUT 1999

Taranis

Waarom krijgen ze het niet voor elkaar? Het is toch gewoon de Vida stekker eraan prikken en gaan met de banaan?

Mocht je een keer hier in de buurt zijn, wil ik best een poging wagen.

fpede

Als er tdi op de achterklep staat, moet hij dan niet nog altijd met de oude diagnosetester uitgelezen worden?

Taranis

Yes, maar aan het kenteken te zien gok ik even dat dit al een modeljaar '99 is. En dan kun je met Vida uitlezen.

Overigens klinkt je topsnelheid zo op het eerste gezicht als een probleem met de luchtmassameter, zeker gezien het brandende lampje. De 2.5D van pa heeft hetzelfde probleem gehad en liep inderdaad nog maar 165-170 km/h. Maar goed, dat is gokken op afstand, je weet pas wat na uitlezen.

fpede

Mja, het zou de eerste keer niet zijn, dat er iets niet overeenkomt bij een overgangsmodel,...

Wie weet  :eusa_whistle:

;)

MacMouse

ik ga er snel wat mee doen, wil het nu maar eens weten ook ;). Bouwjaar is idd 99

Volvo S40 2.0 1997

Sbv

Ik wil wel een poging wagen met uitlezen eventueel hoor

MacMouse

Kreeg vandaag van mij buurman een adres, daar gaan we het even proberen. Anders hoor je me nog wel, in ieder geval bedankt voor aanbod.

Volvo S40 2.0 1997